Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Kozielice
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Wykonanie dokumentacji projektowej na zadanie : "Budowa punktu zlewnego na oczyszczalni ścieków w miejscowości Kozielice, gmina Kozielice.


Kozielice, dnia 11.07.2017 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Nazwa zadania: Wykonanie dokumentacji projektowej na zadanie „Budowa punktu zlewnego na oczyszczalni ścieków w miejscowości Kozielice, gmina Kozielice”.

Działając na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1020) oraz Zarządzenia nr 24.2017 z dnia 8 maja 2017 Gmina Kozielice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Nazwa zamawiającego Gmina Kozielice

Adres zamawiającego Kozielice 73

Kod Miejscowość 74-204 Kozielice

Telefon: 91 5611130

Faks: 91 563 03 65

adres strony internetowej www.kozielice.pl

adres poczty elektronicznej sekretariat@kozielice.pl

Godziny urzędowania: 7.00 - 15.00

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę, o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych oraz Zarządzenia Nr 24.2017 Wójta Gminy Kozielice z dnia 8 maja 2017 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielenia zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro w Gminie Kozielice.

III. Opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie dokumentacji projektowej punktu zlewnego ścieków surowych na obiekcie oczyszczalni ścieków w miejscowości Kozielice. Zakres prac obejmuje :

- punkt zlewny ścieków dowożonych typu STZ ,

- zbiornik żelbetowy podziemny V = 20m3, w zbiorniku pompa z nożami tnącymi, mieszadło i instalacja do napowietrzania ( dyfuzory ),

- płyta betonowa z wpustem żeliwnym, najazdowym,

- hydrant DN 50 z odwodnieniem,

- rurociąg grawitacyjny z punktu zlewnego do zbiornika uśredniającego - DN 150,

- rurociąg tłoczny DN 65 z wcinką do istniejącego rurociągu tłocznego, zawór zwrotny na istniejącym rurociągu,

- rurociąg powietrzny DN 20 z włączeniem do istniejącej instalacji powietrznej z dmuchaw,

- instalacja elektryczna z szafą sterującą.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Rodzaj zamówienia : Usługi projektowe.

Nazwa zamówienia : Wykonanie dokumentacji projektowej na zadanie „Budowa punktu zlewnego na oczyszczalni ścieków w miejscowości Kozielice, gmina Kozielice”..

Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 71322000-1 Usługi inżynierii projektowej

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia:

Do 31.10.2017 r.

VII. Informacja na temat wadium:

zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

VIII. Warunki płatności:

Termin płatności 21 dni do podpisania protokołu odbioru robót oraz złożonej faktury

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

1

Cena

60%

2.

Termin wykonania

40%

#112

X. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu

potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

  1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1.

XI. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami.

  1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie dotyczące wszelkich wątpliwości związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, sposobem przygotowania oraz złożenia oferty, kierując swoje zapytania na piśmie (dopuszcza się korespondencje faxem z potwierdzeniem dostarczenia). Zamawiający udzieli odpowiedzi na wszelkie zapytania, które wpłyną do siedziby Zamawiającego nie później niż 3 dni przed terminem złożenia ofert - pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie warunków zamówienia w niniejszym ogłoszeniu wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.

  2. Pisemna odpowiedź zostanie przesłana (dopuszcza się faxem za potwierdzeniem) wszystkim uczestnikom postępowania bez przekazania źródła zapytania.

  3. Zamawiający nie przewiduje możliwości zwołania wszystkich wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących ogłoszenia.

  4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może zmodyfikować treść i dokumenty ogłoszenia.

XII. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:

  1. Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest:

Inspektor - Michał Ileczko

tel. 91 561 11 41

fax. 91 563 03 65

w godzinach od pn. 8.00 - 16.00, wt.-pt. 7.00 - 15.00

  1. Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do potwierdzenia wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazywanych za pomocą faksu lub drogą elektroniczną jest:

Podinspektor - Beata Stasiak

tel. 91 561 11 31

fax. 91 563 03 65

w godzinach od pn. 8.00 - 16.00, wt.-pt. 7.00 - 15.00

XIII. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 19.07.2017 r. do godz. 12.00

w siedzibie zamawiającego

Nazwa zamawiającego Gmina Kozielice

Ulica Kozielice 73

Kod Miejscowość 74-204 Kozielice

Pokój nr sekretariat pok. nr 2

XIV. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 19.07.2017 r. o godz. 12.10

w siedzibie zamawiającego

Nazwa zamawiającego Gmina Kozielice

Ulica Kozielice 73

Kod Miejscowość 74-204 Kozielice

Pokój nr sala posiedzeń pok. nr 13

XV. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

Zamawiający dopuszcza możliwości udzielenia zamówień dodatkowych.

XVII. Załączniki

  1. Formularz ofertowy,

  2. Wykaz osób do kontaktu z zamawiającym,

___________________________________

Kierownik zamawiającego

Załącznik Nr. 1

FORMULARZ OFERTOWY WYKONAWCY

Dane dotyczące wykonawcy

Nazwa wykonawcy .................................................................................................

Adres wykonawcy .................................................................................................

Miejscowość ................................................ Data .....................

Adres poczty elektronicznej: ................................................

Strona internetowa: ................................................

Numer telefonu: ................................................

Numer faksu: ................................................

Numer REGON/KRS/CEIDG: ................................................

Numer NIP/PESEL: ................................................

Dane dotyczące zamawiającego

Gmina Kozielice

Kozielice 73

74-204 Kozielice

Zobowiązania wykonawcy

Zgodnie z zaproszeniem do złożenia oferty na Wykonanie dokumentacji projektowej na zadanie „Budowa punktu zlewnego na oczyszczalni ścieków w miejscowości Kozielice, gmina Kozielice”:

Cena oferty

cena netto...........................................................................................................zł

(słownie: ..............................................................................................................)

podatek VAT.......................................................................................................zł

cena brutto..........................................................................................................zł

(słownie: ...............................................................................................................)

Informacja dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego:

Informuję, że:

wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego*.

wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego w odniesieniu do następujących towarów lub usług:

.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........

.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........

.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........,

których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania. Wartość towaru lub usług powodująca obowiązek podatkowy u zamawiającego to:

.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........

.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... zł. netto*

Oświadczam, że:

wykonam zamówienie publiczne w terminie: …………………….

termin płatności:.......... dni

okres gwarancji jakości (wyrażony w liczbie miesięcy):.............

Dokumenty

Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:

.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........

.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........

.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........

.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........

.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........

Zastrzeżenie wykonawcy

Niżej wymienione dokumenty składające się na ofertę, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, nie mogą być udostępniane (wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa):

………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………

Inne informacje wykonawcy:

………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………

.................................................................................

(data i czytelny podpis wykonawcy)

* niepotrzebne skreślić

Załącznik Nr. 2

WYKAZ OSÓB DO KONTAKTÓW Z ZAMAWIAJĄCYM

Nazwa wykonawcy .................................................................................................

Adres wykonawcy .................................................................................................

Miejscowość ................................................ Data .....................

  • Należy wymienić osoby występujące po stronie wykonawcy:

  • do kontaktów z zamawiającym,

  • odpowiedzialne za wykonanie umowy

  • pełnomocnik wykonawcy

  • pełnomocnik wykonawców w przypadku składania oferty wspólnej

wraz z podaniem zakresu odpowiedzialności / umocowania (do reprezentowania w postępowaniu, do reprezentowania w postępowaniu oraz zawarcia umowy, do zawarcia umowy).

Lp.

Imię i nazwisko

Telefon kontaktowy / faks

Zakres odpowiedzialności / umocowania

1.

2.

3.

4.

.................................................................................

(data i czytelny podpis wykonawcy)

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Andrzej Chodanowski 12-07-2017 12:43
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Andrzej Chodanowski 12-07-2017
Ostatnia aktualizacja: - 12-07-2017 12:43