eBoi
Jak załatwić sprawę?
Ogłoszenie
Kozielice, 11 października 2016 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: S.271.2016. Nazwa zadania: "Wymiana opraw oświetlenia standardowego na LED w pomieszczeniach Urzędu Gminy Kozielice".
Działając na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) oraz Zarządzenia Nr 44.2016 Wójta Gminy Kozielice z dnia 8 sierpnia 2016 r. Gmina Kozielice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Gmina Kozielice
Adres zamawiającego Kozielice 73
Kod Miejscowość 74-204 Kozielice
Telefon: 91 5611130
Faks: 91 563 03 65
adres strony internetowej www.kozielice.pl
adres poczty elektronicznej sekretariat@kozielice.pl
Godziny urzędowania: 7.00 - 15.00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty instalacyjne elektryczne polegające na wymianie standardowych opraw oświetleniowych na LED w budynku Urzędu Gminy Kozielice.
Rodzaj i ilość opraw oświetleniowych znajduje się w wykazie, jako integralna część ogłoszenia.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Rodzaj zamówienia: Roboty instalacyjne elektryczne.
Nazwa zamówienia: Wymiana opraw oświetlenia standardowego na LED w pomieszczeniach Urzędu Gminy Kozielice.
Do oferty należy załączyć kosztorys jednostkowy.
Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 45310000-3
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
do 15 grudnia 2016 r.
VII. Informacja na temat wadium:
zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
VIII. Warunki płatności.
Termin płatności 14 dni od daty złożonej faktury.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp. |
Nazwa kryterium |
Waga |
1 |
Cena |
100 % |
#112
X. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1.
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,
Wykaz osób do kontaktu z zamawiającym - załącznik nr 3
Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - załącznik nr 4.
Opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
XI. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie dotyczące wszelkich wątpliwości związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, sposobem przygotowania oraz złożenia oferty, kierując swoje zapytania na piśmie (dopuszcza się korespondencje faksem z potwierdzeniem dostarczenia). Zamawiający udzieli odpowiedzi na wszelkie zapytania, które wpłyną do siedziby Zamawiającego nie później niż 3 dni przed terminem złożenia ofert - pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie warunków zamówienia w niniejszym ogłoszeniu wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
Pisemna odpowiedź zostanie przesłana (dopuszcza się faksem za potwierdzeniem) wszystkim uczestnikom postępowania bez przekazania źródła zapytania.
Zamawiający nie przewiduje możliwości zwołania wszystkich wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących ogłoszenia.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może zmodyfikować treść i dokumenty ogłoszenia.
XII. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 28.10.2016 r. do godz. 12.00
w siedzibie zamawiającego
Nazwa zamawiającego: Gmina Kozielice
Ulica: Kozielice 73
Kod Miejscowość: 74-204 Kozielice
Pokój nr 2 (sekretariat)
XIII. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 28.10.2016 r., o godz. 12.15.
w siedzibie zamawiającego
Nazwa zamawiającego: Gmina Kozielice
Ulica: Kozielice 73
Kod Miejscowość: 74-204 Kozielice
Pokój nr 13 (sala posiedzeń).
XIV. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XV. Osoby uprawnione do porozumiewania sie z wykonawcą.
Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest:
Sekretarz Gminy Kozielice - Andrzej Chodanowski
tel. 91 561 11 37
fax. 91 563 03 65
w godzinach pn. 8.00 - 16.00, wt.-pt. 7.00 - 15.00
Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do potwierdzenia wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazywanych za pomocą faksu lub drogą elektroniczną jest:
Podinspektor - Beata Stasiak
tel. 91 561 11 31
fax. 91 563 03 65
w godzinach od pn. 8.00 - 16.00, wt.-pt. 7.00 - 15.00
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
XVII. Załączniki:
Formularz ofertowy.
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Wykaz osób do kontaktu z zamawiającym.
Oświadczenie, że osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia posiadają odpowiednie uprawnienia.
Projekt umowy.
____________________________________
Kierownik zamawiającego
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Andrzej Chodanowski | 11-10-2016 13:10 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Andrzej Chodanowski | 11-10-2016 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 11-10-2016 13:10 |