Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Kozielice
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Ogłoszenie

 

Kozielice, dn. 16.06.2016r.

 

PFP.271.3.2016

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Działając na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z p. zm) oraz Zarządzenia nr 36/2015 Wójta Gminy Kozielice z dnia 22 kwietnia 2015r. Gmina Kozielice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Przedmiot zamówienia:

Zapewnienie obsługi technicznej podczas Dożynek Gminnych w Łozicach

Symbol CPV - 79.95.21.00-3 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych

I. Nazwa i adres zamawiającego

 

Nazwa zamawiającego Gmina Kozielice

Adres zamawiającego Kozielice 73

Kod Miejscowość 74-204 Kozielice

Telefon: 91 561 11 31

Faks: 91 561 11 32

adres strony internetowej www.kozielice.pl

adres poczty elektronicznej sekretariat@kozielice.pl

Godziny urzędowania: pn. 8:00- 16:00, wt.- pt. 7:00 - 15:00

 

II. Tryb udzielenia zamówienia

Postępowanie przetargowe o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych oraz zarządzenia Nr 36/2015 Wójta Gminy Kozielice z dnia 22 kwietnia 2015 roku w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro w Gminie Kozielice.

III. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zapewnieniu obsługi technicznej podczas Dożynek Gminnych w Łozicach w dniu 03 września 2016r. od godz. 15.00 /sobota/ do godz. 03.00 dnia 04 września 2016r. /niedziela/ w zakresie:

1. Estrada zadaszona, atestowana, osłonięta o wym. min. 8m x 6m (wraz transportem, montażem i obsługą techniczną) zgodna z RIDEREM TECHNICZNYM artysty Freaky Boys.

Montaż sceny w uzgodnionym przez Zamawiającego miejscu w Łozicach do godz. 12.00 dnia 03 września 2016r. - demontaż po zakończeniu imprezy.

2. System nagłośnieniowy podwieszany klasy profesjonalnej, oparty na jednakowych zestawach głośników marki JBL, Meyer Sond, L-Acoustic, Nexo, d&b Audiotechnik, Pol-Audio, EV (w przypadku innych marek do ustalenia z artystą) zgodny z RIDEREM TECHNICZNYM artysty Freaky Boys. Moc systemu powinna być dostosowana odpowiednio do warunków koncertu i zapewniać równomierne pokrycie nagłaśnianego otoczenia bez zniekształceń sygnału - należy zadbać o odpowiedni zapas mocy tzw. headroom.

Minimalna moc nagłośnienia 2 x 4 kW w systemie mid-hi, 2 x 8 kW w bas (subbas). Uwaga: moc nagłośnienia liczona jest poprzez zsumowanie mocy we wzmacniaczach przy obciążeniu 2,7 ohma. (wraz transportem, montażem i obsługą techniczną).

Gotowość techniki scenicznej do godz. 14.00 dnia 03 września 2016r.

3. Oświetlenie estradowe:

- minimum 10 punktów PAR 64 z filtrami;

- 6 urządzeń inteligentnych (skanery, głowy);

(wraz transportem, montażem i obsługą techniczną)

4. Maszyny do dymu (wraz transportem, montażem i obsługą techniczną).

5. Płotki ochronne do odgrodzenia sceny oraz namiotu obsługi technicznej i scenicznej (wraz z transportem i montażem).

6. Maszt oświetleniowy (min. 4 lampy) o strumieniu świetlnym min. 110.000 lumenów i wys. do 7m z agregatem (wraz z transportem, montażem i obsługą).

7. Udostępnienie sceny, nagłośnienia i oświetlenia dla Zamawiającego na bieżące potrzeby (wystąpienia władz, gości, występy zespołów ludowych itp.) od godz. 15.00 dnia 03 września 2016r.

8. Godz. 21.00 koncert zespołu Freaky Boys (zapewnia Zamawiający).

9. Od godz. 22.30 zabawa plenerowa z zespołem (zapewnia Zamawiający).

IV. Części zamówienia

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

V. Zamówienia uzupełniające

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

VI. Oferty wariantowe

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VII. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian.

  1. Zmiany ustawowej stawki podatku VAT - jej obniżenie lub podwyższenie jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku;

VIII. Termin wykonania zamówienia

Termin wykonania zamówienia: od dnia 03.09.2016r. godz. 15.00 do godz. 03.00 dnia 04.09.2016r. Miejscowość: Łozice, gmina Kozielice; teren: boisko sportowe.

Montaż sceny w uzgodnionym przez Zamawiającego miejscu do godz. 12.00 dnia 03 września 2016r. - demontaż po zakończeniu imprezy.

Gotowość techniki scenicznej do godz. 14.00 dnia 03 września 2016r.

Godz. 21.00 koncert zespołu Freaky Boys.

IX. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu

Dokumenty wymagane:

- formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,

- dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej we wskazanym w zamówieniu zakresie,

- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,

- wykaz osób do kontaktów z zamawiającym- załącznik nr 3,

- opłacona polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,

X. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami

1. Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące wszelkich wątpliwości związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, sposobem przygotowania i złożenia oferty, kierując swoje zapytania na piśmie (dopuszcza się korespondencję faxem z potwierdzeniem dostarczenia). Zamawiający udzieli odpowiedzi na wszelkie zapytania, które wpłyną do siedziby Zamawiającego, nie później niż 2 dni przed terminem złożenia ofert - pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści istotnych warunków zamówienia zawartych w niniejszym ogłoszeniu wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.

2. Pisemna odpowiedź (dopuszcza się korespondencję faxem z potwierdzeniem dostarczenia) zostanie przesłana wszystkim uczestnikom postępowania bez przekazania źródła zapytania.

3. Zamawiający nie przewiduje możliwości zwołania wszystkich wykonawców celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących ogłoszenia.

4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może zmodyfikować treść i dokumenty ogłoszenia.

XI. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami

  1. Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest:

stanowisko inspektor

imię i nazwisko Damian Woźniak

tel. 91 561 11 34

fax. 91 563 03 65

w godzinach pn. 8:00 - 16:00, wt.- pt. 7:00 - 15:00

  1. Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do potwierdzenia wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych za pomocą faksu lub drogą elektroniczną jest:

stanowisko podinspektor

imię i nazwisko Beata Stasiak

tel. 91 563 03 65

fax. 91 563 03 65

w godzinach pn. 8:00 - 16:00, wt.- pt. 7:00 - 15:00

 

XII. Wadium

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

XIII. Termin związania ofertą

Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert.

XIV. Opis przygotowania oferty

1.     Przygotowanie oferty

1)  Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym.

2)  Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.

3)  Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.

4)  Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa.

5)  Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne.

6) Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w treści niniejszego ogłoszenia.

7)  Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorcami - załącznikami, a w szczególności zawierać wszystkie informacje oraz dane.

8)  Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.

9)  Wszystkie strony oferty powinny być spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwość dekompletacji zawartości oferty.

 

XV. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

1. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu i w zamkniętej kopercie w siedzibie zamawiającego;

Urząd Gminy Kozielice

Kozielice 73

74-204 Kozielice

pokój nr 2

do dnia 01.07.2016 r. do godz. 12:00

 

Oznakowana następująco: Obsługa techniczna podczas Dożynek Gminnych w Łozicach

Nie otwierać do dnia 01.07.2016 r. do godz. 12:15

 

Oferty złożone po terminie będą zwrócone wykonawcom bez otwierania.

2. Miejsce otwarcia ofert w siedzibie zamawiającego;

Urząd Gminy Kozielice

Kozielice 73

74-204 Kozielice

sala posiedzeń, pokój nr 13

w dniu 01.07.2016 r. o godz. 12:15

 

XVI. Opis sposobu obliczenia ceny

Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT.

Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.

Cena może być tylko jedna.

Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania).

 

XVII. Kryteria oceny oferty

1. Kryteria oceny ofert

Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):

---------------------------------------------------------------------
|Nazwa kryterium                                        |Waga  
----------------------------------------------------------------------
|cena                                                            |100   
----------------------------------------------------------------------

Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.

2. Zastosowane wzory do obliczenia punktowego.

Zastosowane wzory do obliczenia punktowego

---------------------------------------------------------------------------

Nazwa kryterium:              cena

Wzór:   

cena oferty najniższej
                               ----------------------------------        x 100%
           cena oferty rozpatrywanej

3. Wynik

Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

XVIII. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy

Zamawiający nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

XIX. Warunki umowy

1.  Zamawiający podpisze umowę z wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszym ogłoszeniu.

2.  O miejscu i terminie podpisania umowy zamawiający powiadomi odrębnym pismem

3.  Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego ogłoszenia oraz danych zawartych w ofercie.

XX. Ogłoszenia wyników przetargu

Wyniki postępowania zostaną ogłoszone w siedzibie zamawiającego i na stronie internetowej: www.bip.kozielice.pl. Niezależnie od ogłoszenia wyników wszyscy wykonawcy, którzy złożyli oferty, zostaną powiadomieni w formie elektronicznej.

XXI. Postanowienia końcowe

Zasady udostępniania dokumentów

Uczestnicy postępowania mają prawo wglądu do treści protokołu oraz ofert w trakcie prowadzonego postępowania z wyjątkiem dokumentów stanowiących załączniki do protokołu (jawne po zakończeniu postępowania) oraz stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i dokumentów lub informacji zastrzeżonych przez uczestników postępowania. Udostępnienie zainteresowanym odbywać się będzie wg poniższych zasad:

- zamawiający udostępnia wskazane dokumenty po złożeniu pisemnego wniosku,

- udostępnienie może mieć miejsce wyłącznie w siedzibie zamawiającego oraz w czasie godzin jego urzędowania.

W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.

XXII. Załączniki

Załączniki do ogłoszenia:

  1. Formularz ofertowy wykonawcy;

  2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;

  3. Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym;

  4. Projekt umowy.

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Andrzej Chodanowski 16-06-2016 13:22
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 16-06-2016
Ostatnia aktualizacja: Andrzej Chodanowski 11-07-2016 14:57