Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Kozielice
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Remont dachu w budynku Wiejskiego Domu Kultury w miejscowości Tetyń


Kozielice, dnia 29.09.2015 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Nazwa zadania: Remont dachu w budynku Wiejskiego Domu Kultury w miejscowości Tetyń.

Działając na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z p. zm) oraz Zarządzenia nr 36/2015 z dnia 22 kwietnia 2015 Gmina Kozielice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Nazwa zamawiającego Gmina Kozielice

Adres zamawiającego Kozielice 73

Kod Miejscowość 74-204 Kozielice

Telefon: 91 5611130

Faks: 91 563 03 65

adres strony internetowej www.kozielice.pl

adres poczty elektronicznej sekretariat@kozielice.pl

Godziny urzędowania: 7.00 - 15.00

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych oraz Zarządzenia Nr 36/2015 Wójta Gminy Kozielice z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielenia zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro w Gminie Kozielice.

III. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonanie zmiany pokrycia dachowego na budynku Wiejskiego Domu Kultury w miejscowości Tetyń w zakresie :

- drobne naprawy pokrycia z papy polegające na umocnieniu pokrycia - 330 m2

- zabezpieczenie folią układanej na deskowaniu - rozstaw kontrłat 1,00 m - 330 m2

- łacenie - rozstaw łat 35 cm - 330 m2

- obróbki blacharskie - 21,50 m 2

- blachodachówka STANDARD - 330 m2

- obróbka wywiewek kanalizacyjnych w dachach krytych blachą - 6 szt

- obróbka kominów z blachy - 2,016 m2

Pozostałe prace niezbędne do wykonania zadania które nie zostały wymienione

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Rodzaj zamówienia : Roboty budowlane

Nazwa zamówienia : Remont dachu w budynku Wiejskiego Domu Kultury w miejscowości Tetyń.

Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 45.26.12.10-9

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia:

Do 15.11.2015 r.

VII. Informacja na temat wadium:

zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

VIII. Warunki płatności:

Termin płatności do 15.01.2016 r.

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

1

Cena

80%

2.

Termin realizacji

10%

3.

Termin płatności

10%

#112

X. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu

potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1

2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.

22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik

nr 2,

3. wykaz osób do kontaktu z zamawiającym - załącznik nr 3

4. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają

wymagane uprawnienia - załącznik nr 4

5. opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od

odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem

zamówienia

XI. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami.

  1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie dotyczące wszelkich wątpliwości związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, sposobem przygotowania oraz złożenia oferty, kierując swoje zapytania na piśmie (dopuszcza się korespondencje faxem z potwierdzeniem dostarczenia). Zamawiający udzieli odpowiedzi na wszelkie zapytania, które wpłyną do siedziby Zamawiającego nie później niż 3 dni przed terminem złożenia ofert - pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie warunków zamówienia w niniejszym ogłoszeniu wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.

  2. Pisemna odpowiedź zostanie przesłana (dopuszcza się faxem za potwierdzeniem) wszystkim uczestnikom postępowania bez przekazania źródła zapytania.

  3. Zamawiający nie przewiduje możliwości zwołania wszystkich wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących ogłoszenia.

  4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może zmodyfikować treść i dokumenty ogłoszenia.

XII. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:

  1. Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest:

Inspektor - Michał Ileczko

tel. 91 561 11 41

fax. 91 563 03 65

w godzinach od pn. 8.00 - 16.00, wt.-pt. 7.00 - 15.00

  1. Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do potwierdzenia wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazywanych za pomocą faksu lub drogą elektroniczną jest:

Podinspektor - Beata Stasiak

tel. 91 561 11 31

fax. 91 563 03 65

w godzinach od pn. 8.00 - 16.00, wt.-pt. 7.00 - 15.00

XIII. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 08.10.2015 r do godz. 12.00

w siedzibie zamawiającego

Nazwa zamawiającego Gmina Kozielice

Ulica Kozielice 73

Kod Miejscowość 74-204 Kozielice

Pokój nr sekretariat pok. nr 2

XIV. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 08.10.2015 r, o godz. 12.15

w siedzibie zamawiającego

Nazwa zamawiającego Gmina Kozielice

Ulica Kozielice 73

Kod Miejscowość 74-204 Kozielice

Pokój nr sala posiedzeń pok. nr 13

XV. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

XVII. Załączniki

  1. Formularz ofertowy,

  2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,

  3. Wykaz osób do kontaktu z zamawiającym,

  4. Oświadczenie, że osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia posiadają odpowiednie uprawnienia.

___________________________________

Kierownik zamawiającego

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Andrzej Chodanowski 30-09-2015 07:28
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Andrzej Chodanowski 30-09-2015
Ostatnia aktualizacja: - 30-09-2015 07:28