eBoi
Jak załatwić sprawę?
Remont dachu w budynku Wiejskiego Domu Kultury w miejscowości Tetyń
Kozielice, dnia 29.09.2015 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Nazwa zadania: Remont dachu w budynku Wiejskiego Domu Kultury w miejscowości Tetyń.
Działając na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z p. zm) oraz Zarządzenia nr 36/2015 z dnia 22 kwietnia 2015 Gmina Kozielice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Gmina Kozielice
Adres zamawiającego Kozielice 73
Kod Miejscowość 74-204 Kozielice
Telefon: 91 5611130
Faks: 91 563 03 65
adres strony internetowej www.kozielice.pl
adres poczty elektronicznej sekretariat@kozielice.pl
Godziny urzędowania: 7.00 - 15.00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych oraz Zarządzenia Nr 36/2015 Wójta Gminy Kozielice z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielenia zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro w Gminie Kozielice.
III. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonanie zmiany pokrycia dachowego na budynku Wiejskiego Domu Kultury w miejscowości Tetyń w zakresie :
- drobne naprawy pokrycia z papy polegające na umocnieniu pokrycia - 330 m2
- zabezpieczenie folią układanej na deskowaniu - rozstaw kontrłat 1,00 m - 330 m2
- łacenie - rozstaw łat 35 cm - 330 m2
- obróbki blacharskie - 21,50 m 2
- blachodachówka STANDARD - 330 m2
- obróbka wywiewek kanalizacyjnych w dachach krytych blachą - 6 szt
- obróbka kominów z blachy - 2,016 m2
Pozostałe prace niezbędne do wykonania zadania które nie zostały wymienione
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Rodzaj zamówienia : Roboty budowlane
Nazwa zamówienia : Remont dachu w budynku Wiejskiego Domu Kultury w miejscowości Tetyń.
Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 45.26.12.10-9
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
Do 15.11.2015 r.
VII. Informacja na temat wadium:
zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
VIII. Warunki płatności:
Termin płatności do 15.01.2016 r.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp. |
Nazwa kryterium |
Waga |
1 |
Cena |
80% |
2. |
Termin realizacji |
10% |
3. |
Termin płatności |
10% |
#112
X. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1
2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.
22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik
nr 2,
3. wykaz osób do kontaktu z zamawiającym - załącznik nr 3
4. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają
wymagane uprawnienia - załącznik nr 4
5. opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia
XI. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie dotyczące wszelkich wątpliwości związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, sposobem przygotowania oraz złożenia oferty, kierując swoje zapytania na piśmie (dopuszcza się korespondencje faxem z potwierdzeniem dostarczenia). Zamawiający udzieli odpowiedzi na wszelkie zapytania, które wpłyną do siedziby Zamawiającego nie później niż 3 dni przed terminem złożenia ofert - pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie warunków zamówienia w niniejszym ogłoszeniu wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
Pisemna odpowiedź zostanie przesłana (dopuszcza się faxem za potwierdzeniem) wszystkim uczestnikom postępowania bez przekazania źródła zapytania.
Zamawiający nie przewiduje możliwości zwołania wszystkich wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących ogłoszenia.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może zmodyfikować treść i dokumenty ogłoszenia.
XII. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest:
Inspektor - Michał Ileczko
tel. 91 561 11 41
fax. 91 563 03 65
w godzinach od pn. 8.00 - 16.00, wt.-pt. 7.00 - 15.00
Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do potwierdzenia wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazywanych za pomocą faksu lub drogą elektroniczną jest:
Podinspektor - Beata Stasiak
tel. 91 561 11 31
fax. 91 563 03 65
w godzinach od pn. 8.00 - 16.00, wt.-pt. 7.00 - 15.00
XIII. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 08.10.2015 r do godz. 12.00
w siedzibie zamawiającego
Nazwa zamawiającego Gmina Kozielice
Ulica Kozielice 73
Kod Miejscowość 74-204 Kozielice
Pokój nr sekretariat pok. nr 2
XIV. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 08.10.2015 r, o godz. 12.15
w siedzibie zamawiającego
Nazwa zamawiającego Gmina Kozielice
Ulica Kozielice 73
Kod Miejscowość 74-204 Kozielice
Pokój nr sala posiedzeń pok. nr 13
XV. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
XVII. Załączniki
Formularz ofertowy,
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
Wykaz osób do kontaktu z zamawiającym,
Oświadczenie, że osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia posiadają odpowiednie uprawnienia.
___________________________________
Kierownik zamawiającego
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Andrzej Chodanowski | 30-09-2015 07:28 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Andrzej Chodanowski | 30-09-2015 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 30-09-2015 07:28 |