Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Kozielice
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Ogłoszenie o zamówieniu: Zapewnienie obsługi artystycznej i technicznej podczas Dożynek Gminnych w Kozielicach w dniu 12 września 2015r.


Załącznik nr 2

Kozielice, data 08-07-2015r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 271.1.2015

Nazwa zadania: zapewnienie obsługi artystycznej i technicznej podczas Dożynek Gminnych w Kozielicach w dniu 12 września 2015r.

Działając na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) oraz Zarządzenia nr 36/2015 z dnia 22.04.2015r. Gmina Kozielice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Nazwa zamawiającego Gmina Kozielice

Adres zamawiającego Kozielice 73

Kod Miejscowość 74-204 Kozielice

Telefon: 91 5611130

Faks: 91 563 03 65

adres strony internetowej www.kozielice.pl

adres poczty elektronicznej sekretariat@kozielice.pl

Godziny urzędowania: poniedziałek 8.00 - 16.00

wtorek-piątek 7.00 - 15.00

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie przetargowe o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych
w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych oraz zarządzenia Nr 36/2015 Wójta Gminy Kozielice z dnia 22 kwietnia 2015 roku w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro w Gminie Kozielice.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.bip.kozielice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio
w siedzibie zamawiającego (Gmina Kozielice, pok. nr 5). Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Rodzaj zamówienia: usługi

Nazwa zamówienia: zapewnienie obsługi artystycznej i technicznej podczas Dożynek Gminnych w Kozielicach w dniu 12 września 2015r.

Usługodawca ma obowiązek zapewnić:

  • estradę zadaszoną atestowaną o wym. min. 8m x 6m, zgodną z RIDEREM TECHNICZNYM oferowanego wykonawcy (wraz z transportem, rozłożeniem, złożeniem, obsługą)

  • nagłośnienie estradowe wraz z obsługą techniczną i sceniczną zgodne
    z RIDEREM TECHNICZNYM oferowanego wykonawcy (wraz z transportem, rozłożeniem, złożeniem, obsługą)

  • oświetlenie estradowe wraz z obsługą techniczną i sceniczną zgodne
    z RIDEREM TECHNICZNYM oferowanego wykonawcy (wraz z transportem, rozłożeniem, złożeniem, obsługą)

  • płotki ochronne do odgrodzenia sceny oraz namiotu obsługi technicznej
    i scenicznej (wraz z transportem, rozłożeniem, złożeniem, obsługą)

  • występ artysty min. 60 minut - koncert gwiazdy wieczoru zespół Disco Polo np.: Akcent, Basta, Camasutra, Exaited, Long&Junior, Etna, Imperium (do wyboru)

  • promocję organizowanych Dożynek Gminnych w postaci opracowania
    i wydruku plakatów (50szt. format B3, papier kredowy 135g. kolor)

Czas trwania imprezy od godz. 16:00 dnia 12.09.2015r. do godz. 03:00 w dniu 13.09.2015r.

Gotowość techniki scenicznej na godz. 14.00 w dniu 12-09-2015r.

Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 79 95 20 00-2

Zamawiający dopuszcza / nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

zamawiający dopuszcza / nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia: 12-13.09.2015r.

VII. Informacja na temat wadium:

zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

VIII. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

1

cena

100

#112

IX. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 17-07-2015r. do godz. 12.00

w siedzibie zamawiającego

Nazwa zamawiającego Gmina Kozielice

Ulica Kozielice 73

Kod Miejscowość 74-204

Pokój nr 2

X. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 17-07-2015r., o godz. 12.15

w siedzibie zamawiającego

Nazwa zamawiającego Gmina Kozielice

Ulica Kozielice 73

Kod Miejscowość 74-204

Pokój nr 13

XI. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

Zamawiający dopuszcza / nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

____________________________________

Kierownik zamawiającego

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Andrzej Chodanowski 08-07-2015 09:38
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 08-07-2015
Ostatnia aktualizacja: Andrzej Chodanowski 08-07-2015 09:41