Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Kozielice
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Protokół z obrad II Sesji.


PROTOKÓŁ NR 2/14

z obrad II sesji VII kadencji Rady Gminy w Kozielicach

z dnia 05 grudnia 2014 r.

Obrady II sesji VII kadencji Rady Gminy Kozielice zwołał na dzień 05 grudnia 2014r. Komisarz Wyborczy w Szczecinie.

Ad.1

Obrady otworzył Przewodniczący Rady Gminy Robert Sójka.

Ad.2

Przewodnicząca Gminnej Komisji Wyborczej w Kozielicach - pani Anna Pawlik, wręczyła Wójtowi Gminy zaświadczenie o wyborze.

Ad.3

Wójt złożył ślubowanie odczytując rotę ślubowania.

Przemówienie Wójta.

Przemówienie Wicestarosty Pyrzyckiego.

Wręczanie kwiatów i gratulacji.

Ad.4

Prowadzący na podstawie listy stwierdził obecność kompletu ustawowego składu rady: 15 radnych.

Ad.5

Przewodniczący przedstawił radnym proponowany porządek obrad sesji Rady Gminy.

Zgłaszanie zmian do porządku obrad.

Radny H. Kuca wystąpił z wnioskiem o odwołanie przewodniczącego Rady oraz o ujęcie w porządku obrad wyboru nowego przewodniczącego.

Przewodniczący Robert Sójka wystąpił z wnioskiem o wykreślenie z porządku obrad pkt. 7 w sprawie ustalenia wynagrodzenia Wójta.

Ad.6

Wnioski kolejno poddano pod głosowanie.

- Głosowanie w sprawie wprowadzenia punktu za odwołaniem przewodniczącego Rady Gminy:

Udział w głosowaniu wzięło 15 radnych.

za: 8 , przeciw: 6, wstrzymało się: 1

- Głosowanie w sprawie wprowadzenia punktu o wyborze przewodniczącego Rady Gminy:

Udział w głosowaniu wzięło 15 radnych.

za: 8 , przeciw: 7, wstrzymało się: 0

- Głosowanie w sprawie wykreślenia punktu o ustaleniu wynagrodzenia Wójta:

Udział w głosowaniu wzięło 15 radnych.

za: 15 , przeciw: 0, wstrzymało się: 0.

Głosowanie nad całym porządkiem obrad:

Udział w głosowaniu wzięło 15 radnych.

za: 12 , przeciw: 3, wstrzymało się: 0.

Zmieniony porządek obrad II sesji Rady Gminy został przyjęty większością głosów.

Przyjęty porządek obrad:

1. Otwarcie obrad.

2. Wręczenie zaświadczenia o wyborze na Wójta Gminy.

3. Złożenie ślubowania przez Wójta Gminy.

4. Stwierdzenie quorum.

5. Zgłaszanie zmian do porządku obrad.

6. Przyjęcie porządku obrad.

7. Odwołanie Przewodniczącego Rady.

8. Wybór Przewodniczącego Rady.

9. Projekt uchwały w sprawie powołania Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej.

10. Projekt uchwały w sprawie powołania Przewodniczącego Komisji Oświaty, Kultury, Sportu i Spraw Społecznych.

11. Projekt uchwały w sprawie powołania Przewodniczącego Komisji Budżetu, Gospodarki i Bezpieczeństwa Publicznego.

12. Projekt uchwały w sprawie powołania składów osobowych stałych komisji Rady.

13. Zamknięcie obrad II Sesji Rady Gminy w Kozielicach

Ad.7

Przystąpiono do ustalenia składu komisji skrutacyjnej w celu przeprowadzenia głosowania tajnego.

Zgłoszono następujące osoby:

1) Patrycja Nocoń

2) Magdalena Gawrysiak

3) Sylwia Karwowska

Radny W. Baran wnosi o zamknięcie listy.

Odwołanie Przewodniczącego Rady Gminy w głosowaniu tajnym.

Komisja skrutacyjna przygotowała karty do tajnego głosowania. Prowadzący obrady kolejno wyczytywał radnych, którzy udawali się do przygotowanego miejsca zapewniającego tajność głosowania i wrzucali karty do urny.

W głosowaniu wzięło udział 15 radnych na stan obecnych na sali obrad 15.

Głosy ważne: 15, nieważne: 0

za: 8, przeciw: 7, wstrzymało się od głosu: 0

Przewodniczący Rady Gminy Robert Sójka został odwołany.

Prowadzenie obrad przejmuje Wiceprzewodniczący rady Leszek Karpiński.

Ad.8

Wybór Przewodniczącego Rady Gminy w głosowaniu tajnym.

Zgłoszono kandydaturę Leszka Karpińskiego na Przewodniczącego Rady Gminy.

Kandydat wyraził zgodę.

Skład komisji skrutacyjnej pozostał niezmieniony.

Komisja skrutacyjna przygotowała karty do tajnego głosowania. Prowadzący obrady kolejno wyczytywał radnych, którzy udawali się do przygotowanego miejsca zapewniającego tajność głosowania i wrzucali karty do urny.

W głosowaniu wzięło udział 15 radnych na stan obecnych na sali obrad 15.

Głosy ważne: 15, nieważne: 0

Leszek Karpiński: za: 12, przeciw: 2, wstrzymało się od głosu: 1

Komisja skrutacyjna stwierdziła wybór Leszka Karpińskiego na Przewodniczącego Rady Gminy.

W związku z powyższym radny Leszek Karpiński złożył rezygnację z funkcji Wiceprzewodniczącego Rady.

Ad.9

Wybór Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej w głosowaniu jawnym:

Zgłoszeni kandydaci:

1. Tadeusz Stasiak

2. Henryk Kuca

W głosowaniu wzięło udział 15 radnych na stan obecnych na sali obrad 15.

Ad1. za: 7, przeciw: 8, wstrzymało się od głosu: 0

Ad2. za: 8, przeciw: 7, wstrzymało się od głosu: 0

Przewodniczącym Komisji Rewizyjnej został radny Henryk Kuca.

Ad.10

Wybór Przewodniczącego Komisji Oświaty, Kultury, Sportu i Spraw Społecznych w głosowaniu jawnym:

Zgłoszeni kandydaci:

1. Patrycja Nocoń

2. Paulina Mikołajczyk

W głosowaniu wzięło udział 15 radnych na stan obecnych na sali obrad 15.

Ad1. za: 8, przeciw: 7, wstrzymało się od głosu: 0

Ad2. za: 7, przeciw: 8, wstrzymało się od głosu: 0

Przewodniczącą Komisji Oświaty, Kultury, Sportu i Spraw Społecznych została radna Patrycja Nocoń.

Ad.11

Wybór Przewodniczącego Komisji Budżetu, Gospodarki i Bezpieczeństwa Publicznego w głosowaniu jawnym:

Zgłoszeni kandydaci:

1. Dariusz Zybała

2. Marcin Kucharski

W głosowaniu wzięło udział 15 radnych na stan obecnych na sali obrad 15.

Ad1. za: 8, przeciw: 7, wstrzymało się od głosu: 0

Ad2. za: 7, przeciw: 6, wstrzymało się od głosu: 2

Przewodniczącym Budżetu, Gospodarki i Bezpieczeństwa Publicznego został radny Dariusz Zybała.

Przewodniczący poinformował, że zostało złożone zawiadomienie o utworzeniu Klubu Radnych o nazwie „PRZYJAZNA GMINA KOZIELICE”

Członkowie klubu:

1. Henryk Kuca - Przewodniczący klubu

2. Krzysztof Adam Prodan

3. Sylwia Agnieszka Karwowska

4. Waldemar Stefan Baran

5. Danuta Grochocka

6. Patrycja Nocoń

7. Dariusz Józef Zybała

8. Leszek Karpiński

Dyskusja/

Przewodnicząca Komisji Oświaty Patrycja Nocoń złożyła rezygnację z funkcji.

Radny R. Sójka zgłasza kandydaturę radnej P. Mikołajczyk.

Wniosek o zamknięcie listy.

W głosowaniu wzięło udział 15 radnych na stan obecnych na sali obrad 15.

za: 13, przeciw: 0, wstrzymało się: 2

Głosowanie dotyczące wyboru P. Mikołajczyk na Przewodniczącą komisji:

W głosowaniu wzięło udział 15 radnych na stan obecnych na sali obrad 15.

za: 14, przeciw: 0, wstrzymało się: 1

Przewodniczącą Komisji Oświaty, Kultury, Sportu i Spraw Społecznych została radna Paulina Mikołajczyk.

Ad.12

Ustalenie ilości członków poszczególnych komisji.

Przewodniczący występuje z wnioskiem:

komisja rewizyjna : 4 osoby, pozostałe komisje: po 5 osób.

Głosowanie nad wnioskiem:

W głosowaniu wzięło udział 15 radnych na stan obecnych na sali obrad 15.

za: 11, przeciw: 4, wstrzymało się: 1

Liczba członków poszczególnych komisji została ustalona.

Wybór składu Komisji Rewizyjnej w głosowaniu jawnym:

Zgłoszeni kandydaci, którzy wyrazili zgodę:

1. Waldemar Baran

2. Łukasz Posyniak

3. Danuta Grochocka

4. Henryk Kuca- Przewodniczący komisji

Wniosek o zamknięcie listy.

W głosowaniu wzięło udział 15 radnych na stan obecnych na sali obrad 15.

za: 15, przeciw: 0, wstrzymało się od głosu: 0

Lista została zamknięta.

Wniosek o głosowanie blokowe.

W głosowaniu wzięło udział 15 radnych na stan obecnych na sali obrad 15.

za: 12, przeciw: 1, wstrzymało się od głosu: 2

Głosowanie blokowe.

W głosowaniu wzięło udział 15 radnych na stan obecnych na sali obrad 15.

za: 11, przeciw: 3, wstrzymało się od głosu: 1

Zatwierdzono skład komisji.

Wybór składu Komisji Oświaty, Kultury, Sportu i Spraw Społecznych w głosowaniu jawnym:

Zgłoszeni kandydaci, którzy wyrazili zgodę:

1. Robert Sójka

2. Patrycja Nocoń

3. Magdalena Gawrysiak

4. Sylwia Karwowska

5. Paulina Mikołajczyk- Przewodnicząca komisji

Wniosek o zamknięcie listy.

W głosowaniu wzięło udział 15 radnych na stan obecnych na sali obrad 15.

za: 15, przeciw: 0, wstrzymało się od głosu: 0

Lista została zamknięta.

Wniosek o głosowanie blokowe.

za: 15 przeciw: 0, wstrzymało się od głosu: 0

Głosowanie blokowe.

za: 15, przeciw: 0, wstrzymało się od głosu: 0

Zatwierdzono skład komisji.

Wybór składu Komisji Budżetu, Gospodarki i Bezpieczeństwa Publicznego w głosowaniu jawnym:

Zgłoszeni kandydaci, którzy wyrazili zgodę:

1. Marcin Kucharski

2. Wiesław Czarnecki

3. Tadeusz Stasiak

4. Krzysztof Prodan

5. Dariusz Zybała- Przewodniczący komisji

Lista została zamknięta.

Wniosek o głosowanie blokowe.

za: 15 przeciw: 0, wstrzymało się od głosu: 0

Głosowanie blokowe.

W głosowaniu wzięło udział 15 radnych na stan obecnych na sali obrad 15.

za: 15, przeciw: 0, wstrzymało się od głosu: 0

Zatwierdzono skład komisji.

Ad.13

Po wyczerpaniu porządku obrad Przewodniczący Rady Gminy podziękował wszystkim za udział w obradach II sesji Rady Gminy. Stwierdził prawomocność podjętych uchwał.

Protokół sporządziła:

Aleksandra Dzięgielewska

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Andrzej Chodanowski 22-12-2014 11:42
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Andrzej Chodanowski 22-12-2014
Ostatnia aktualizacja: - 22-12-2014 11:42