eBoi
Jak załatwić sprawę?
Protokół z obrad XXV Sesji R.dy Gminy
Protokół Nr 25
z obrad XXV Sesji Rady Gminy w Kozielicach
z dnia 27 lutego 2014 roku
Ad.1 Otwarcie obrad XXV Sesji Rady Gminy, stwierdzenie quorum
Obrady XXV sesji odbywały się w sali posiedzeń Urzędu Gminy i trwały od godz.1200 do godz.1455
Obradom XXV Sesji przewodniczył Przewodniczący Rady Gminy Pan Robert Sójka
Na podstawie listy obecności stwierdził, że w obradach na stan ustawowego składu Rady Gminy 15 radnych uczestniczy 14 radnych, więc rada może obradować i podejmować uchwały.
Listy obecności radnych, sołtysów, , gości zaproszonych,, pracowników stanowią odpowiednio załączniki do protokółu.
Ad.2 Zgłaszanie zmian do porządku obrad XXV Sesji Rady Gminy.
Pan Przewodniczący Rady Gminy przedstawił następujące wnioski o wyprowadzenie z porządku obrad następujących punktów:
-projekt uchwały w sprawie nie wygasających wydatków
- wykreślić pkt. 10.
Wprowadzić projekt uchwały: w sprawie wydzierżawienia na okres dłuższy niż trzy lata nieruchomości budowli i urządzeń służących zbiorowemu zaopatrzeniu w wodę i zbiorowemu odprowadzaniu ścieków.
- wprowadzić projekt uchwały przedłużenia umowy dzierżawy na okres dłuższy niż trzy lata
- wprowadzić punkt o treści: Upoważnić Wójta Gminy do realizacji zadania w zakresie przyłączy budowy kanalizacji sanitarnej w Tetyniu z maksymalnym udziałem mieszkańców do 50% zadania.
- wprowadzić punkt : rozpatrzenie podań o dofinansowanie przyłączy: Dubiński, Wożniak, Rawluk
- wprowadzić projekt uchwały w sprawie odmawiająca uchylenia uchwały
Pozostałe punkty porządku otrzymują odpowiednia numeracje.
Uwag do zgłoszonych wniosków nie wniesiono. Poprawki podano pod głosowanie. Udział w głosowaniu wzięło 13 radnych na stan obecnych na Sali obrad 13 Za przyjęciem zmian do porządku obrad głosowało 12 radnych, głosów przeciw głosowało 0 wstrzymała się od głosu 1 osoba. Zmiany do porządku obrad zostały przegłosowane i przyjęte większością głosów 'za”.
Ad.3 Przyjęcie porządku obrad XXV Sesji Rady Gminy.
Przewodniczący Rady poddał pod głosowanie porządek obrad XXV Sesji wraz z naniesionymi poprawkami .Udział w głosowaniu wzięło 13 radnych na stan obecnych na sali obrad 13 Za przyjęciem porządku obrad głosowało 12 radnych, przeciw 0, wstrzymało się od głosu 1 osoba..
Porządek obrad zostały przegłosowany i przyjęty większością głosów 'za”
Porządek obrad:
1. Otwarcie obrad XXV Sesji Rady Gminy, stwierdzenie quorum.
2. Zgłaszanie zmian do porządku obrad XXV Sesji Rady Gminy.
3. Przyjęcie porządku obrad XXV Sesji Rady Gminy.
4. Przyjęcie protokółu z obrad XXIV Sesji Rady Gminy.
5. Informacja Wójta o pracy w okresie między sesyjnym.
6. Interpelacje i zapytania radnych
7. Sprawozdanie z działalności Komisji Rewizyjnej za rok 2013
a) dyskusja
8.Sprawozdanie z działalności Ośrodka Pomocy Społecznej za 2013rok
stanowisko komisji Oświaty ,Kultury, Sportu i Spraw Społecznych
dyskusja,
przyjecie sprawozdania
9.Sprawozdanie z działalności Gminnej Komisji Rozwiązywania problemów Alkoholowych za 2013 rok.
a) stanowisko komisji Oświaty ,Kultury, Sportu i Spraw Społecznych
b) dyskusja,
c) przyjecie sprawozdania
10.Sprawozdanie z działalności Placówek Kulturalno-Oświatowych za rok 2013
stanowisko komisji Oświaty ,Kultury, Sportu i Spraw Społecznych
dyskusja,
przyjecie sprawozdania
11.Projekt uchwały w sprawie przyjęcia Programu Gminnego Profilaktyki i Przeciwdziałania Uzależnieniom na 2014r. oraz Preliminarza kosztów realizacji tego programu na 2014r.
stanowisko komisji Oświaty ,Kultury, Sportu i Spraw Społecznych
dyskusja,
podjęcie uchwały
12. Projekt uchwały w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do przyznania wsparcia w ramach Programu wieloletniego „Pomoc państwa w zakresie dożywiania „na lata 2014-2020.
Stanowiska komisji
dyskusja,
podjęcie uchwały
13.Projekt uchwały w sprawie ustanowienia wieloletniego programu osłonowego w zakresie dożywiania na lata 2014-2020 „pomoc gminy w zakresie dożywiania”
Stanowiska komisji
dyskusja,
podjęcie uchwały
14.Projekt uchwały w sprawie określenia zwrotu wydatków w zakresie dożywiania w formie posiłku albo świadczenia rzeczowego w postaci produktów żywnościowych dla osób objętych wieloletnim programem wspierania finansowego gmin w zakresie dożywiania „Pomoc państwa w zakresie dożywiania” na lata 2014- 202
Stanowiska komisji
dyskusja,
podjęcie uchwały
15. Projekt uchwały w sprawie upoważnienia Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Kozielicach
Stanowiska komisji
dyskusja,
podjęcie uchwały
16. Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i
zbiorowe odprowadzanie ścieków.
a) stanowiska komisji
b) dyskusja,
c) podjęcie uchwały
17. Projekt uchwały sprawie: wydzierżawienia na okres dłuższy niż trzy lata nieruchomości, budowli i urządzeń służących zbiorowemu zaopatrzenia w wodę i zbiorowemu odprowadzaniu ścieków
a) dyskusja,
b) podjęcie uchwały
18.Projekt uchwały w sprawie przedłużenia umowy dzierżawy na okres dłuższy niż trzy lata
a) dyskusja,
b) podjęcie uchwały
19.Projekt uchwały w sprawie przedłużenia umowy dzierżawy na okres dłuższy niż 3 lata
a) stanowiska komisji
b) dyskusja,
c) podjęcie uchwały
20. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości gruntowych w drodze przetargu
a) stanowiska komisji
b) dyskusja,
c) podjęcie uchwały
21 Projekt uchwały w sprawie przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Kozielice w 2014 roku.
a) stanowiska komisji
b) dyskusja,
c) podjęcie uchwały
22. Upoważnić Wójta Gminy do realizacji zadania w zakresie przyłączy budowy kanalizacji sanitarnej w Tetyniu z maksymalnym udziałem mieszkańców do 50% zadania.
a) dyskusja,
b/ głosowanie
23.Rozpatrzenie podań w sprawie przyłączy wodociągowych:
- Dubiński,
- A i D Woźniak
- Rawluk
a) dyskusja,
b/ głosowanie
24. Projekt uchwały w sprawie odmawiająca uchylenia uchwały
a) dyskusja,
b/ głosowanie
25. Odpowiedzi Wójta na zapytania radnych
26. Wnioski stałych komisji
27. Wolne wnioski.
28.Zakończenie obrad XXV Sesji Rady Gminy
Ad 4. Przyjęcie protokółu z obrad XXIV Sesji Rady Gminy.
Protokół z obrad XXIV Sesji był wyłożony do wglądu. Wniosków i uwag do protokółu nie wniesiono.
Protokół z obrad XXIV Sesji został poddany pod głosowanie. Udział w głosowaniu wzięło 13radnych na stan obecnych na Sali obrad 13.Za przyjęciem protokółu głosowało 12 radnych, przeciw głosowało 1 radny(Baran) wstrzymujących nie było..Protokół z obrad XXIV Sesji został przegłosowany i przyjęty większością głosów ”za”
Ad.5. Informacja Wójta o pracy w okresie między sesyjnym.
Wójt Gminy przedstawił informację o pracy w okresie międzysesyjny. Uwag do informacji nie wniesiono. Informacja stanowi załącznik do protokółu.
Ad 6. Interpelacje i zapytania radnych
Głos zabrali
Waldemar Baran - w dokumentacji sesyjnej jest podanie Pana Krystiana Jasiejko Przewodniczący nic nie wspomniał - czy będzie rozpatrywane.
Robert Sojka - przedstawię w wolnych wnioskach
Robert Sójka - czy przy szkole w kierunku gminy nie należałoby postawić spowalniaczy, autokary stoją na parkingu ,ograniczona widoczność może dojść do nieszczęścia
- drugie pytanie o drogi gminne stanowią część składową działek, czy nie koliduje z przyszłą inwestycją , czy nie zostanie utracony dojazd.
Teresa Kulińska - przy hali sportowej na parkingu są dziury.
Wójt Gminy - parkingiem zarządza Dyrektor Szkoły.
Anita Stolarczyk - jak wygląda praca hali sportowej 2 tygodnie była zamknięta , z hali korzystają też mieszkańcy Pyrzyc, czy nie można było oddelegować pracownika
- chodzi o dojazd do cmentarza, chodzi o ogródki, z drugiej pole Krawca - jak to powinno wyglądać.
Ad.7. Sprawozdanie z działalności Komisji Rewizyjnej za rok 2013
Radni nie wnieśli uwag do przestawionego sprawozdania
Przewodniczący Rady sprawozdanie z działalności komisji podał pod głosowanie. Udział w głosowaniu wzięło 14 radnych na stan obecnych na Sali obrad 14. Za przyjęciem sprawozdania głosowało 13 radnych, przeciw 1 osoba, wstrzymało się od głosu 1 osoba. Sprawozdanie większością głosów „za' zostało zatwierdzone.
Ad.8.Sprawozdanie z działalności Ośrodka Pomocy Społecznej za 2013rok
Komisje Rady Gminy pozytywnie zaopiniowały sprawozdanie. Uwag do sprawozdania nie wniesiono.
Przewodniczący Rady Gminy sprawozdanie poddał pod głosowanie. Udział w głosowaniu wzięło 14 radnych na stan obecnych na Sali obrad 14. Za zatwierdzeniem sprawozdania głosowało 14 radnych, głosów przeciwnych i wstrzymujących nie było. Sprawozdanie zostało zatwierdzone jednomyślnie.
Ad.9.Sprawozdanie z działalności Gminnej Komisji Rozwiązywania problemów Alkoholowych za 2013 rok.
Komisje Rady Gminy pozytywnie zaopiniowały sprawozdanie. Uwag do sprawozdania nie wniesiono.
Przewodniczący Rady Gminy sprawozdanie poddał pod głosowanie. Udział w głosowaniu wzięło 14 radnych na stan obecnych na Sali obrad 14. Za zatwierdzeniem sprawozdania głosowało 14 radnych, głosów przeciwnych i wstrzymujących nie było. Sprawozdanie zostało zatwierdzone jednomyślnie.
Ad.10.Sprawozdanie z działalności Placówek Kulturalno-Oświatowych za rok 2013
Komisje Rady Gminy pozytywnie zaopiniowały sprawozdanie. Uwag do sprawozdania nie wniesiono.
Przewodniczący Rady Gminy sprawozdanie poddał pod głosowanie. Udział w głosowaniu wzięło 14 radnych na stan obecnych na Sali obrad 14. Za zatwierdzeniem sprawozdania głosowało 14 radnych, głosów przeciwnych i wstrzymujących nie było. Sprawozdanie zostało zatwierdzone jednomyślnie.
Ad.11.Projekt uchwały w sprawie przyjęcia Programu Gminnego Profilaktyki i Przeciwdziałania Uzależnieniom na 2014r. oraz Preliminarza kosztów realizacji tego programu na 2014r.
Przewodniczący Rady Gminy przedstawił projekt uchwały wraz z załącznikiem. Komisje pozytywnie zaopiniowały projekt uchwały. Uwag nie wniesiono .Przewodniczący Rady Gminy projekt uchwały wraz z załącznikiem poddał pod głosowanie. Udział w głosowaniu wzięło 14 radnych na stan obecnych na Sali obrad 14. Za przyjęciem uchwały głosowało 13 radnych, wstrzymało się od głosu 1 radny (Kulińska), głosów przeciwnych nie było. Uchwała wraz z załącznikiem została przegłosowana i większością głosów „za” przyjęta
Ad.12. Projekt uchwały w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do przyznania wsparcia w ramach Programu wieloletniego „Pomoc państwa w zakresie dożywiania „na lata 2014-2020.
Przewodniczący Rady Gminy przedstawił projekt uchwały. Komisje pozytywnie zaopiniowały projekt uchwały. Uwag do projektu uchwały nie wniesiono. Przewodniczący Rady projekt uchwały poddał pod głosowanie. Udział w głosowaniu wzięło 14 radnych na stan obecnych na Sali obrad 14. Za przyjęciem uchwały głosowało 14 radnych, głosów przeciw i wstrzymujących nie było. Uchwała została przegłosowana i podjęta jednomyślnie.
Ad.13.Projekt uchwały w sprawie ustanowienia wieloletniego programu osłonowego w zakresie dożywiania na lata 2014-2020 „pomoc gminy w zakresie dożywiania”
Przewodniczący Rady Gminy przedstawił projekt uchwały. Komisje pozytywnie zaopiniowały projekt uchwały. Uwag do projektu uchwały nie wniesiono. Przewodniczący Rady projekt uchwały poddał pod głosowanie. Udział w głosowaniu wzięło 14 radnych na stan obecnych na Sali obrad 14. Za przyjęciem uchwały głosowało 14 radnych, głosów przeciw i wstrzymujących nie było. Uchwała została przegłosowana i podjęta jednomyślnie.
Ad.14.Projekt uchwały w sprawie określenia zwrotu wydatków w zakresie dożywiania w formie posiłku albo świadczenia rzeczowego w postaci produktów żywnościowych dla osób objętych wieloletnim programem wspierania finansowego gmin w zakresie dożywiania „Pomoc państwa w zakresie dożywiania” na lata 2014- 2020
Przewodniczący Rady Gminy przedstawił projekt uchwały. Komisje pozytywnie zaopiniowały projekt uchwały. Uwag do projektu uchwały nie wniesiono. Przewodniczący Rady projekt uchwały poddał pod głosowanie. Udział w głosowaniu wzięło 14 radnych na stan obecnych na Sali obrad 14. Za przyjęciem uchwały głosowało 14 radnych, głosów przeciw i wstrzymujących nie było. Uchwała została przegłosowana i podjęta jednomyślnie.
Ad.15. Projekt uchwały w sprawie upoważnienia Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Kozielicach
Przewodniczący Rady Gminy przedstawił projekt uchwały. Komisje pozytywnie zaopiniowały projekt uchwały. Uwag do projektu uchwały nie wniesiono. Przewodniczący Rady projekt uchwały poddał pod głosowanie. Udział w głosowaniu wzięło 14 radnych na stan obecnych na Sali obrad 14. Za przyjęciem uchwały głosowało 14 radnych, głosów przeciw i wstrzymujących nie było. Uchwała została przegłosowana i podjęta jednomyślnie.
Ad.16. Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i
zbiorowe odprowadzanie ścieków.
Przewodniczący Rady Gminy przedstawił projekt uchwały i tym samym otworzył dyskusję.
Wójt Gminy - poinformował, że wzrost następuje w wysokości 2,5% w stosunku do roku poprzedniego
Komisja Rewizyjna negatywnie zaopiniowała projekt uchwały. Komisja Budżetowa i Oświatowa pozytywnie zaopiniowały projekt uchwały.
Przewodniczący rady Gminy projekt uchwały poddał pod głosowanie. Udział w głosowaniu wzięło 14 radnych na stan obecnych na Sali obrad 14. Za przyjęciem uchwały głosowało 7 radnych, przeciw głosowało 3 radnych, wstrzymało się od głosu 4 radnych. Uchwała została przegłosowana i podjęta większością głosów „za”
Ad.17. Projekt uchwały sprawie: wydzierżawienia na okres dłuższy niż trzy lata nieruchomości, budowli i urządzeń służących zbiorowemu zaopatrzenia w wodę i zbiorowemu odprowadzaniu ścieków
Projekt uchwały był omawiany na posiedzeniach komisji. Komisje rady pozytywnie zaopiniowały projekt uchwały. Przewodniczący Rady Gminy projekt uchwały poddał pod głosowanie. Udział w głosowaniu wzięło 13 radnych na stan obecnych na Sali obrad 13. Za przyjęciem uchwały głosowało 12 radnych, wstrzymało się od głosu 1 radny (Stolarczyk) , głosów przeciw nie było. Uchwał została przegłosowana i podjęta większością głosów „za'
Ad.18.Projekt uchwały w sprawie przedłużenia umowy dzierżawy na okres dłuższy niż trzy lata
Projekt uchwały był omawiany na posiedzeniach komisji. Komisje rady pozytywnie zaopiniowały projekt uchwały. Przewodniczący Rady Gminy projekt uchwały poddał pod głosowanie. Udział w głosowaniu wzięło 14 radnych na stan obecnych na Sali obrad 14. Za przyjęciem uchwały głosowało 14 radnych, głosów przeciw i wstrzymujących nie było. Uchwała została przegłosowana i podjęta większością głosów „za”
Ad.19.Projekt uchwały w sprawie przedłużenia umowy dzierżawy na okres dłuższy niż 3 lata
Projekt uchwały był omawiany na posiedzeniach komisji. Komisje rady pozytywnie zaopiniowały projekt uchwały. Przewodniczący Rady Gminy projekt uchwały poddał pod głosowanie. Udział w głosowaniu wzięło 13 radnych na stan obecnych na Sali obrad 13. Za przyjęciem uchwały głosowało 12 radnych, wstrzymujących nie było , głosów przeciw 1 (Baran). Uchwał została przegłosowana i podjęta większością głosów „za'
Ad.20. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości gruntowych w drodze przetargu
Projekt uchwały był omawiany na posiedzeniach komisji. Komisje rady pozytywnie zaopiniowały projekt uchwały. Przewodniczący Rady Gminy projekt uchwały poddał pod głosowanie. Udział w głosowaniu wzięło 12 radnych na stan obecnych na Sali obrad 12. Za przyjęciem uchwały głosowało 11 radnych, wstrzymujących nie było , głosów przeciw 1 (Baran). Uchwał została przegłosowana i podjęta większością głosów „
Ad.21 Projekt uchwały w sprawie przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Kozielice w 2014 roku.
Projekt uchwały był omawiany na posiedzeniach komisji. Komisje Rady pozytywnie zaopiniowały projekt uchwały. Uwag nie wniesiono. Przewodniczący Rady Gminy projekt uchwały poddał pod głosowanie. Udział w głosowaniu wzięło 12 radnych na stan obecnych na Sali obrad 12. Za przyjęciem uchwały głosowało 12 radnych, głosów przeciw i wstrzymujących nie było. Uchwała została przegłosowana i podjęta jednomyślnie.
Ad.22. Upoważnić Wójta Gminy do realizacji zadania w zakresie przyłączy budowy kanalizacji sanitarnej w Tetyniu z maksymalnym udziałem mieszkańców do 50% zadania.
Wyjaśnień udzielił Wójt Gminy. . W Trzeborzu mieszkańcy zapłacili 10%, natomiast w Tetyniu nie ma takiej możliwości. Gmina pokryje 50%, a drugie 50% pokryją mieszkańcy, może nastąpić zmiana
Przewodniczący rady Gminy poddał pod głosowanie wniosek:
Upoważnić Wójta Gminy do realizacji zadania w zakresie przyłączy budowy kanalizacji sanitarnej w Tetyniu z maksymalnym udziałem mieszkańców do 50% zadania.
Udział w głosowaniu wzięło 13 radnych na stan obecnych na Sali obrad 13. Za wnioskiem głosowało 13 radnych, głosów przeciw i wstrzymujących nie było. Wniosek został przegłosowany i podjęty jednomyślnie.
Ad.23.Rozpatrzenie podań w sprawie przyłączy wodociągowych:
Przewodniczący Rady Gminy przedstawił podania osób, które zwróciły się z prośba o dofinansowanie przyłączy: Ryszard Dubiński, Ai D Woźniak, P.Rawluk.
Otworzył dyskusję;
Wyjaśniej udzielił Wójt Gminy. Państwo Woźniak przedstawili wycenę w wysok.64 tys. Jest to duża kwota. Zadanie to powinna przejąć gmina
Przewodniczący rady Gminy poddał pod głosowanie wniosek:
Kto jest za dofinansowanie 50 % kosztów inwestycji przyłączy sanitarno-kanalizacyjnych dla wyżej wymienionych osób
Udział w głosowaniu wzięło 13 radnych na stan obecnych na Sali obrad 13. Za wnioskiem głosowało 13 radnych, głosów przeciw i wstrzymujących nie było. Wniosek został przegłosowany i podjęty jednomyślnie.
Ad.24. Projekt uchwały w sprawie odmawiająca uchylenia uchwały
Przewodniczący rady Gminy przedstawił projekt uchwały w sprawie odmawiająca uchylenia uchwały.
Ponadto poinformował, że ta uchwała jest odpowiedzią na pismo mieszkańca Czarnowa P. Cezarego Tyrka który wzywa do unieważnienia uchwały nr X/122/12 w sprawie przystąpienia do Związku Gmin Dolnej Odry .Odczytał uzasadnienie do uchwały i tym otworzył dyskusję
Głos w dyskusji zabrali:
Waldemar Baran - czy Pan Tyrka był poinformowany o sesji, że będzie rozpatrywane jego pismo.
Robert Sójka - czy pan widział kiedyś tego Pana na sesji.
Wójt Gminy - ten Pan jest chory na głowę, czego nie boję się z całą odpowiedzialnością powiedzieć publicznie
Waldemar Baran - rozumiem ,że spotkaliście się u jednego lekarza.
Robert Sójka - pismo musi przejść przez Radę.
Po zakończonej dyskusji Przewodniczący rady poddał pod głosowanie uchwałę. Udział w głosowaniu wzięło 13 radnych na stan obecnych na Sali obrad 13. Za przyjęciem uchwały głosowało 12 radnych, przeciw głosowało 1 radny (Baran), głosów wstrzymujących nie było. Uchwała została przegłosowana i podjęta większością głosów ”za”
Ad.25. Odpowiedzi Wójta na zapytania radnych Wójt Gminy ustosunkował się do zapytań radnych.
W sprawie zapytania radnego Sójki w sprawie postanowienia garbów przy kościele, rozmawialiśmy z ostatnim kierowcą, aby nie parkował i nie utrudniał przejazdu, stoi znak ograniczenia prędkości do 15 km /h i przy takim ograniczeniu nie ma możliwości uderzenia kogoś.
Robert Sójka - czy jest to duży koszt
Wójt Gminy - nie jest duży koszt, stoi znak zakazu i postoju, możemy pomalować pasy.
Robert Sójka - jaki jest problem ,żeby to rozwiązać zbiorę trzech radnych żeby to załatwić w formie uchwały i jeżeli większość radnych się przychyli to sprawa będzie rozwiązana
Wójt Gminy - należy wskazać środki
Robert Sójka - dział płac w gminie jest duży więc tam możemy sięgnąć.
Pytanie Stolarczyk w sprawie dróg użytkowanych przez Krawca ,koło cmentarza -proponuje spotkać się u mnie w gabinecie przy mapach i na spokojnie przeanalizujemy.
Teresa Kulińska - Pan Wójt Gminy wspominał o obciążeniu przez Starostwo za zajęcie pasa drogowego
Robert Sójka - na ostatniej sesji powiatu Wójt t poruszył ten problem
Teresa Kulińska - może należałoby się zwrócić do starosty o zwolnienie z opłaty lub minimalna opłatę.
Wniosek radnej Kulińskiej :
„Skierować pismo do Starostwa o zwolnienie lub ustalenie minimalnej opłaty za jecie pasa drogowego.”
Wniosek poddano pod głosowanie. Udział w głosowaniu wzięło 13 radnych na stan obecnych na Sali obrad 13. Za wnioskiem głosowało 13 radnych, głosów przeciw i wstrzymujących nie było. Wniosek został przegłosowany i przyjęty jednomyślnie.
Ad.26. Wnioski stałych komisji
Wniosków komisji nie było.
Ad.27 wolne wnioski
W wolnych wnioskach Przewodniczący Rady Gminy przedstawił następujące pisma:
1.Pismo z dn.19.12.2014 Pana Krystiana Jasiejko o wydzielenie części działki nr 579/1 w Mielnie
2.Pismo z dnia 27.02.2014r. Państwa I i Z Tyszkiewicz - sprzeciwiające się sprzedaży działki dla Pana Jasiejko.
3. Pismo Prokuratury Rejonowej w Pyrzycach o przesłanie uchwał podjętych na XXIII Sesji Nadzwyczajnej
Ad.28.Zakończenie obrad XXV Sesji Rady Gminy
Po wyczerpaniu porządku obrad Przewodniczący Rady Gminy podziękował wszystkim za udział w obradach XXV Sesji. Stwierdził, że podjęte uchwały na obradach XXV sesji są prawomocne.
O terminie obrad następnej sesji radni zostaną powiadomieni.
Protokółowała:
M. Strankowska
Inspektor
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Andrzej Chodanowski | 04-04-2014 10:27 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Andrzej Chodanowski | 04-04-2014 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 04-04-2014 10:27 |