Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Kozielice
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Trzebórz, gmina Kozielice.

 

Kozielice, 2017-01-23

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Numer sprawy: BI.217.1.św/T-rz/2017.

Nazwa zadania: Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z instalacjami: wodną, kanalizacji sanitarnej, grzewczej oraz elektryczną na działce nr. ewid. 117 oraz drogi dojazdowej na działce nr ewid. 332 w obrębie Trzebórz, gmina Kozielice

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z p. zm.) Gmina Kozielice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 

Nazwa zamawiającego Gmina Kozielice

Adres zamawiającego Kozielice 73

Kod Miejscowość 74-204 Kozielice

Telefon: 91 563 03 71

Faks: 91 563 03 65

adres strony internetowej www.kozielice.pl

adres poczty elektronicznej sekretariat@kozielice.pl

Godziny urzędowania: pon. 08.00 - 16.00 wt. - pt. 07.00 - 15.00

 

II. Określenie trybu zamówienia:

 

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

www.bip.kozielice.pl

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

 

Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Trzebórz wraz z drogą dojazdową oraz zagospodarowaniem terenu - II etapy budowy.

I etap - stan surowy otwarty zgodnie z przedmiarem robót pozycje z branży budowlanej

1. Roboty ziemne, 2. Fundamenty, 3. Elementy żelbetowe, 4. Ściany nadziemne, 5. Schody i strop, 6. Stropodach.

II etap - pozostałe prace do wykonania zgodnie z przedmiarem robót.

Użyte przez Projektanta i Kosztorysanta nazwy własne materiałów nie są obowiązującymi, można je zastąpić materiałami równoważnymi o podobnych parametrach.

Zakres prac obejmuje roboty ziemne, roboty budowlane, roboty wykończeniowe oraz wykonanie drogi dojazdowej wraz ze zjazdem oraz miejscami postojowymi w m. Trzebórz, gmina Kozielice

 

 

 

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

45000000-7 Roboty budowlane

45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45212300-9 Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów

budowlanych

45233140-2 Roboty drogowe

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

 

V. Informacja o możliwości lub wymogu złożenia oferty wariantowej:

 

zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

 

I etap budowy zakończenie do dnia 15.04.2017 r.

II etap budowy zakończenie do dnia 18.05.2018 r.

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia::

 

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1) nie podlegają wykluczeniu;

2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:

1) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień (koncesje, zezwolenia, licencje lub wpis do jedynego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca posiadają siedzibę, członkostwo w określonej organizacji, od którego uzależnione jest prawo do świadczenia usługi objętej przedmiotem zamówienia w kraju pochodzenia wykonawcy lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę) -oświadczenie wymienione w punkcie VIII.

 

2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,

wymagane jest aby wykonawcy posiadali określony minimalny roczny obrót , w tym określony minimalny roczny obrót w obszarze objętym zamówieniem publicznym -oświadczenie wymienione w punkcie VIII.

Wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej -oświadczenie wymienione w punkcie VIII.

 

3) zdolności technicznej lub zawodowej,

wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości -oświadczenie wymienione w punkcie VIII.

Należy wykazać, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe

Należy wykazać iż wykonawca posiada odpowiedni potencjał techniczny do wykonania zamówienia.

 

 

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.

4. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt ustawy Pzp.

 

VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia

 

Wykonawcy składając ofertę załączają do niej Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Na wezwanie zamawiającego wykonawcy zobowiązani będą również do złożenia następujących dokumentów:

 

1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,

5) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności,

6) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne,

7) oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy,

8) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy,

9) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716),

10) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

11) koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,

15) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert,

16) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.

17) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,

18) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami,

23) oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy oraz liczebności kadry kierowniczej w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,

24) oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy,

 

IX. Informacja na temat wadium:

 

Zamawiający wymaga wniesienia wadium.

 

Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 20.000, słownie: dwadzieścia tysięcy złotych.

Na konto Zamawiającego nr 61 9387 0003 0000 1078 2000 0030 z dopiskiem „Wadium - Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Trzebórz”

 

Wykonawców obowiązują ustalenia dot. wadium zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

kryteria oceny ofert przyjęte w niniejszym postępowaniu:

 

Lp.

Nazwa kryterium

Waga kryterium

1

Cena

90

1

Termin wykonania

10

#19

 

 

 

 

 

 

XI. Składanie ofert:

 

Oferty należy składać do dnia: 10.02.2017 r. do godz. 11.00

w siedzibie zamawiającego

Gmina Kozielice

Kozielice 73

74-204 Kozielice

Sekretariat pok. nr 2

 

XII. Termin związania ofertą.

 

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej.

 

Nie dotyczy.

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów.

 

Nie dotyczy.

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.

 

Nie dotyczy.

 

XVI. Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp:

 

Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.

 

XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:

 

Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.

 

XVII . Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 14396 - 2017 Data zamieszczenie 26 - 01 - 2017 r.

 

 

____________________________________

Kierownik Zamawiającego

Wójt Gminy Piotr Rybkowski

 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 26.01.2017.09.08.52_OgA_oszenie.doc 2017-01-26 09:08:52 62KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 26.01.2017.09.09.12_S_P_E_C_Y_F__I_K_A_C_J_A.doc Po terminie otwarcia ofert 2017-01-26 09:09:12 32KB 193 razy
2 26.01.2017.09.09.41_kosztorys.pdf Po terminie otwarcia ofert 2017-01-26 09:09:41 989,6KB 158 razy
3 26.01.2017.09.10.01_fundamenty_i_dach.pdf Po terminie otwarcia ofert 2017-01-26 09:10:01 644,5KB 129 razy
4 26.01.2017.09.10.12_instalacje_elektryczne.pdf Po terminie otwarcia ofert 2017-01-26 09:10:12 208,8KB 144 razy
5 26.01.2017.09.10.24_instalacje_wod_-_kan1.pdf Po terminie otwarcia ofert 2017-01-26 09:10:24 351,9KB 125 razy
6 26.01.2017.09.10.39_profil_wod_-_kam.pdf Po terminie otwarcia ofert 2017-01-26 09:10:39 257,0KB 125 razy
7 26.01.2017.09.10.57_rzuty.pdf Po terminie otwarcia ofert 2017-01-26 09:10:57 860,5KB 138 razy
8 26.01.2017.09.11.13_opis_techniczny.pdf Po terminie otwarcia ofert 2017-01-26 09:11:13 791,6KB 124 razy
9 26.01.2017.09.11.31_opis_techniczny_i_rysunki_-_branza_drogowa.pdf Po terminie otwarcia ofert 2017-01-26 09:11:31 672,0KB 138 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 27.01.2017.14.06.03_wyjaA_nienia_SIWZ_nr_1.doc Po terminie otwarcia ofert 2017-01-27 14:06:03 24,5KB
2 31.01.2017.13.35.43_wyjaA_nienia_SIWZ_nr_2.doc Po terminie otwarcia ofert 2017-01-31 13:35:43 33KB
3 31.01.2017.13.36.08_Uzgodnenia.pdf Po terminie otwarcia ofert 2017-01-31 13:36:08 529,3KB
4 31.01.2017.13.45.33_zagospodarowaniee_trzeborz.pdf Po terminie otwarcia ofert 2017-01-31 13:45:33 29,9MB
Wynik postępowania
1 15.02.2017.14.05.59_zawiadomienie_wybor_oferty.pdf 2017-02-15 14:05:59 83,5KB
Informacja z otwarcia ofert
1 14.02.2017.07.22.23_Lista_ofert.doc 2017-02-14 07:22:23 36,5KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Andrzej Chodanowski 26-01-2017 09:08
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Andrzej Chodanowski 26-01-2017
Ostatnia aktualizacja: Andrzej Chodanowski 15-02-2017 14:05