Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Kozielice
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Protokół z obrad XLIV sesji VIII kadencji Rady Gminy Kozielice z dnia 23 lutego 2023 r.

PROTOKÓŁ nr 44

Z obrad XLIV Sesji Rady Gminy  z dnia 23 lutego 2023 roku. Miejsce odbycia Gminny Ośrodek Kultury w Kozielicach.

 

 PORZĄDEK OBRAD

1. Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.

 

Obrady rozpoczęły się o godz.13.00 i  trwały nieprzerwanie do godz.1420

Obradom przewodniczył Przewodniczący Rady Gminy Pan Leszek Karpinski. Na podstawie listy obecności stwierdził, że w  obradach uczestniczy  11 radnych ,więc rada może obradować i podejmować uchwały. Przywitał wszystkich przybyłych na obrady sesji.Całość przebiegu sesji jest dostępna  na stronie internetowej Gminy.

LISTA RADNYCH OBECNYCH NA POSIEDZENIU

lp

nazwisko

imie

status

podpis

1

Baran

Waldemar

obecny

 

2

Benka

Jacek

obecny

 

3

Domagała-Janowska

Monika

nieobecna

 

4

Gawrysiak

Magdalena

obecna

 

5

Karpiński

Lech

obecny

 

6

Karpiński

Leszek

obecny

 

7

Kuchta

Marcin

obecny

 

8

Matułowicz

Wacław

obecny

 

9

Michalczyk

Ewelina

nieobecna

 

10

Mikołajczyk

Paulina

nieobecna

 

11

Pocuraj

Wioletta

obecna

 

12

Posyniak

Łukasz

nieobecny

 

13

Sójka

Robert

obecny

 

14

Wnuk

Jolanta

obecna

 

15

Zybała

Dariusz

obecny

 

 

obecni

11

wszyscy

15

procent

73,33 %

Kworum zostało osiągnięte

2. Zgłaszanie zmian do porządku obrad XLIV Sesji Rady Gminy.

Przewodniczący Rady Gminy poinformował, że wpłynęł wniosek  Przewodniczącego Komisji Skarg, Wnosków I Petycji o wyprowadzenie z porządku obrad projektu uchwały w sprawie  rozpatrzenia skargi na Wójta Gminy.

Marcin Kuchta – Komisja skarg , wniosków I petycji  pracowała nad skarga I nie zajęła stanowiska.

Robert Sójka – rozumiem,że składa wniosek radny Kuchta, a nie Przewodniczący Komisji, ponieważ musiałby miec zgodę  Komisji, dlaczego wniosek o wyprowadzenie.

Przewodniczący Rady Gminy poprosił Panią  Magdalenę  Ługiewicz o informację

Magdalena Ługiewicz – radca prawny   - skarga nie podlega radzie, jeżeli już dotyczy postępowania  administacyjnego prowadzonego  przez Kolegium Samorzadowe.

2.1. przyjęcie zmian

Przewodniczący  Rady Gminy wniosek radnego  Kuchty poddał pod głosowanie .Udział w głosowaniu wzięło 11 radnych na stan obecnych na sali obrad 11.

Za wnioskiem radnego Marcina Kuchty  głosowało 10 radnych, wstrzymało się od głosu 1 radny, głosów przeciw nie było. Wniosek został przegłosowany i więszościa głosów “za” przyjęty

głosowanie

przyjęcie zmian

jednostka

Rada Gminy

wynik

Głosowanie zakończone wynikiem: przyjęto

 

data

23 lutego 2023 r.

 

 

typ

głosowanie jawne imienne

większość

bezwzględna

Podsumowanie

status

ilość

procent

status

ilość

procent

ZA

10

90.91 %

pula głosów

15

-

PRZECIW

0

0 %

oddanych głosów

11

73.33 %

WSTRZYMAŁO SIĘ

1

9.09 %

nieoddanych głosów

4

26.67 %

 

Wyniki imienne

lp

nazwisko

imię

głos

1

Baran

Waldemar

ZA

2

Benka

Jacek

ZA

3

Domagała-Janowska

Monika

nieobecna

4

Gawrysiak

Magdalena

ZA

5

Karpiński

Lech

ZA

6

Karpiński

Leszek

ZA

7

Kuchta

Marcin

ZA

8

Matułowicz

Wacław

ZA

9

Michalczyk

Ewelina

nieobecna

10

Mikołajczyk

Paulina

nieobecna

11

Pocuraj

Wioletta

ZA

12

Posyniak

Łukasz

nieobecny

13

Sójka

Robert

WSTRZYMAŁ SIĘ

14

Wnuk

Jolanta

ZA

15

Zybała

Dariusz

ZA

3. Przyjęcie porządku obrad XLIV Sesji Rady Gminy

Po przegłosowaniu wniosku radnego Kuchty o wyprowadzenie z porządku obrad projektu uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na Wójta Gminy i dokonaniu zmian w porządku obrad  Przewodniczący Rady Gminy porządek obrad XLIV Sesji Rady Gminy poddał pod głosowanie. Udział w głosowaniu wzięło 11 radnych na stan obecnych na sali obrad 11. Za przyjęciem porządku obrad XLIV Sesji Rady Gminy głosowało 11 radnych, głosów przeciw I wstrzymujących nie było .Porządek obrad XLIV Sesji Rady Gminy zostal przyjęty jeddnomyślnie.

głosowanie

Przyjęcie porządku obrad XLIV Sesji Rady Gminy

jednostka

Rada Gminy

wynik

Głosowanie zakończone wynikiem: przyjęto

 

data

23 lutego 2023 r.

 

 

typ

głosowanie jawne imienne

większość

zwykła

 

Podsumowanie

status

ilość

procent

status

ilość

procent

ZA

11

100 %

pula głosów

15

-

PRZECIW

0

0 %

oddanych głosów

11

73.33 %

WSTRZYMAŁO SIĘ

0

0 %

nieoddanych głosów

4

26.67 %

Wyniki imienne

lp

nazwisko

imię

głos

1

Baran

Waldemar

ZA

2

Benka

Jacek

ZA

3

Domagała-Janowska

Monika

nieobecna

4

Gawrysiak

Magdalena

ZA

5

Karpiński

Lech

ZA

6

Karpiński

Leszek

ZA

7

Kuchta

Marcin

ZA

8

Matułowicz

Wacław

ZA

9

Michalczyk

Ewelina

nieobecna

10

Mikołajczyk

Paulina

nieobecna

11

Pocuraj

Wioletta

ZA

12

Posyniak

Łukasz

nieobecny

13

Sójka

Robert

ZA

14

Wnuk

Jolanta

ZA

15

Zybała

Dariusz

ZA

4. Przyjęcie protokołu z obrad XLIII Sesji Rady Gminy.

Przewodniczący Rady Gminy poinformował, że protokół z obrad był  dostępny na stronie internetowej Urzędu Gminy.

4.1. dyskusja

Głosów w dyskusji nie było

4.2. przyjęcie protokołu

Przewodniczący Rady  Gminy protokół z obrad XLIII Sesji Rady Gminy poddał pod gosowanie. Udział w głosowaniu wzięło 11 radnych na stan obecnych na sali obrad 11. Za przyjęciem  protokołu głosowało 10 radnych, wstrzymało sie od głosu 1 radny, głosów przeciw nie było. Protokół został przegłosowany I większością głosów “za” przyjęty

głosowanie

przyjęcie protokołu

jednostka

Rada Gminy

wynik

Głosowanie zakończone wynikiem: przyjęto

 

data

23 lutego 2023 r.

 

 

typ

głosowanie jawne imienne

większość

zwykła

Podsumowanie

status

ilość

procent

status

ilość

procent

ZA

10

90.91 %

pula głosów

15

-

PRZECIW

0

0 %

oddanych głosów

11

73.33 %

WSTRZYMAŁO SIĘ

1

9.09 %

nieoddanych głosów

4

26.67 %

Wyniki imienne

lp

nazwisko

imię

głos

1

Baran

Waldemar

ZA

2

Benka

Jacek

ZA

3

Domagała-Janowska

Monika

nieobecna

4

Gawrysiak

Magdalena

ZA

5

Karpiński

Lech

ZA

6

Karpiński

Leszek

ZA

7

Kuchta

Marcin

ZA

8

Matułowicz

Wacław

ZA

9

Michalczyk

Ewelina

nieobecna

10

Mikołajczyk

Paulina

nieobecna

11

Pocuraj

Wioletta

ZA

12

Posyniak

Łukasz

nieobecny

13

Sójka

Robert

WSTRZYMAŁ SIĘ

14

Wnuk

Jolanta

ZA

15

Zybała

Dariusz

ZA

 

5. Informacja Wójta o pracy w okresie międzysesyjnym

Przewodniczący Rady Gminy poinformował,że radni informację o pracy Wójta w okresie międzysesyjnym otrzymali wraz i informacją o sesji I otworzył dyskusję.

5.1. dyskusja

Robert Sójka – pkt 61  informacji, czy to chodzi o Czarnowo.

Wójt Gminy -  między innym o Czarnowo jak również  pozostałe kościoły.  Udział Gminy  2%.

Robert Sójka – dot.dodatków węglowych   ile wniosków pozytywnie rozpatrzono.                     

Wnuk Jolanta – dot. zarządzenia nr 1 w sprawie konkursu na dyrektora GOK.

Wójt Gminy – konkurs się odbył, została zgłoszona tylko 1  kandydatura.

5.2. przyjęcie informacji

Po zakończonej dyskusji Przewodniczący Rady Gminy informację o pracy w okresie międzysesyjnym poddał pod głosowanie. Udział w głosowaniu wzięło 11 radnych na stan obecnych na Sali obrad 11. Za przyjęciem informacji głosowało  11 radnych, głosów przeciw i wstrzymujących nie było. Informacja została przyjęta jednomyślnie.

głosowanie

przyjęcie informacji

jednostka

Rada Gminy

wynik

Głosowanie zakończone wynikiem: przyjęto

 

data

23 lutego 2023 r.

 

 

typ

głosowanie jawne imienne

większość

zwykła

Podsumowanie

status

ilość

 

procent

status

ilość

procent

ZA

11

 

100 %

pula głosów

15

-

PRZECIW

0

 

0 %

oddanych głosów

11

73.33 %

WSTRZYMAŁO SIĘ

0

 

0 %

nieoddanych głosów

4

26.67 %

Wyniki imienne

lp

nazwisko

imię

głos

1

Baran

Waldemar

ZA

2

Benka

Jacek

ZA

3

Domagała-Janowska

Monika

nieobecna

4

Gawrysiak

Magdalena

ZA

5

Karpiński

Lech

ZA

6

Karpiński

Leszek

ZA

7

Kuchta

Marcin

ZA

8

Matułowicz

Wacław

ZA

9

Michalczyk

Ewelina

nieobecna

10

Mikołajczyk

Paulina

nieobecna

11

Pocuraj

Wioletta

ZA

12

Posyniak

Łukasz

nieobecny

13

Sójka

Robert

ZA

14

Wnuk

Jolanta

ZA

15

Zybała

Dariusz

ZA

6. Sprawozdanie z działalności placówek Kulturalnych za rok 2022

Przewodniczący Rady Gminy poinformował,że   sprawozdanie z działalności GOK otrzymali radni wraz z zawiadomieniem na sesje.

6.1. stanowiska komisji

Komisje Rady Gminy pozytywnie zaopiniowały sprawozdanie GOK.

6.2. dyskusja

Robert  Sójka -  kwota dofinansowania    w wysokości 90 tyś.  prosiłbym o zestawienie  na  jaki cel I  komu   zostały przekazane.środki                                                                                          Wójt Gminy --   otrzyma Pan na piśmie   - komu dano.

 6.3. przyjęcie sprawozdania

Po zakończonej dyskusji Przewodniczący Rady Gminy sprawozdanie z działalności Gminnego Ośrodka Kultury w Kozielicach poddał pod głosowanie. Udział w głosowaniu wzięło 11 radnych na stan obecnych na sali obrad 11.Za przyjęciem sprawozdania głosowało  10 radnych, przeciw głosował 1 radny , głosów wstrzymujących  nie było. Sprawozdanie zostało przegłosowane  i większością  głosów “za” przyjęte.

głosowanie

przyjęcie sprawozdania

jednostka

Rada Gminy

wynik

Głosowanie zakończone wynikiem: przyjęto

 

data

23 lutego 2023 r.

 

 

typ

głosowanie jawne imienne

większość

zwykła

 

Podsumowanie

status

ilość

procent

status

ilość

procent

ZA

10

90.91 %

pula głosów

15

-

PRZECIW

1

9.09 %

oddanych głosów

11

73.33 %

WSTRZYMAŁO SIĘ

0

0 %

nieoddanych głosów

4

26.67 %

Wyniki imienne

lp

nazwisko

imię

głos

1

Baran

Waldemar

ZA

2

Benka

Jacek

ZA

3

Domagała-Janowska

Monika

nieobecna

4

Gawrysiak

Magdalena

ZA

5

Karpiński

Lech

ZA

6

Karpiński

Leszek

ZA

7

Kuchta

Marcin

ZA

8

Matułowicz

Wacław

ZA

9

Michalczyk

Ewelina

nieobecna

10

Mikołajczyk

Paulina

nieobecna

11

Pocuraj

Wioletta

ZA

12

Posyniak

Łukasz

nieobecny

13

Sójka

Robert

PRZECIW

14

Wnuk

Jolanta

ZA

15

Zybała

Dariusz

ZA

7. Informacja z działalności Ośrodka Pomocy Społecznej za rok 2022.

Przewodniczący Rady Gminy poinformował, że   sprawozdanie z działalności GOK otrzymali radni wraz z zawiadomieniem na sesje.

 7.1. stanowiska komisji

Komisje Rady Gminy pozytywnie zaopiniowały informację  z działalności   Ośrodka Pomocy Społecznej za 2022 rok

7.2. dyskusja

Głos zabrali:

Robert Sójka -   - chodzi o osoby starsze czy Ośrodek  Pomocy   prowadzi rozeznanie , czy pomaga ludziom.

Wójt Gminy – tak naprawdę  jeżeli posiadają środki finansowe  to nie , jeżeli jest zgłoszenie to tak.

Jolant Wnuk – Komisja Rewizyjna zajmowała się tym temat I nie stwierdzono uchybień

Lech Karpiński – czy coś się wyjaśniło odnośnie  dodatu węglowego.

Wójt Gminy – czekamy na decyzje SKO.

7.3. przyjęcie sprawozdania

Po zakończonej dyskusji Przewodniczący Rady Gminy informację poddał pod głosowanie. Udział w głosowaniu wzięło 11 radnych na stan obecnych na Sali obrad 11. Za przyjęciem informacji głosowało  11 radnych, głosów przeciw i wstrzymujących nie było. Informacja została przyjęta jednomyślnie.

 

głosowanie

przyjęcie sprawozdania

jednostka

Rada Gminy

wynik

Głosowanie zakończone wynikiem: przyjęto

 

data

23 lutego 2023 r.

 

 

typ

głosowanie jawne imienne

większość

zwykła

Podsumowanie

status

ilość

procent

status

ilość

procent

ZA

11

100 %

pula głosów

15

-

PRZECIW

0

0 %

oddanych głosów

11

73.33 %

WSTRZYMAŁO SIĘ

0

0 %

nieoddanych głosów

4

26.67 %

Wyniki imienne

lp

nazwisko

imię

głos

1

Baran

Waldemar

ZA

2

Benka

Jacek

ZA

3

Domagała-Janowska

Monika

nieobecna

4

Gawrysiak

Magdalena

ZA

5

Karpiński

Lech

ZA

6

Karpiński

Leszek

ZA

7

Kuchta

Marcin

ZA

8

Matułowicz

Wacław

ZA

9

Michalczyk

Ewelina

nieobecna

10

Mikołajczyk

Paulina

nieobecna

11

Pocuraj

Wioletta

ZA

12

Posyniak

Łukasz

nieobecny

13

Sójka

Robert

ZA

14

Wnuk

Jolanta

ZA

15

Zybała

Dariusz

ZA

8. Informacja z działalności Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za 2022 rok

Informację radni otrzymali wraz z zawiadomieniem na sesję.

8.1. stanowiska komisji

Komisje pozytywnie zaopiniowały  informacje.

 8.2. dyskusja

Głosów w dyskusji nie było.

8.3. przyjęcie sprawozdania

Przewodniczący Rady Gminy informację poddał pod głosowanie. Udział w głosowaniu wzięło 11 radnych na stan obecnych na Sali obrad 11. Za przyjęciem informacji głosowało  11 radnych, głosów przeciw i wstrzymujących nie było. Informacja została przyjęta jednomyślnie.

głosowanie

przyjęcie sprawozdania

jednostka

Rada Gminy

wynik

Głosowanie zakończone wynikiem: przyjęto

 

data

23 lutego 2023 r.

 

 

typ

głosowanie jawne imienne

większość

zwykła

Podsumowanie

status

ilość

procent

status

ilość

procent

ZA

11

100 %

pula głosów

15

-

PRZECIW

0

0 %

oddanych głosów

11

73.33 %

WSTRZYMAŁO SIĘ

0

0 %

nieoddanych głosów

4

26.67 %

Wyniki imienne

lp

nazwisko

imię

głos

1

Baran

Waldemar

ZA

2

Benka

Jacek

ZA

3

Domagała-Janowska

Monika

nieobecna

4

Gawrysiak

Magdalena

ZA

5

Karpiński

Lech

ZA

6

Karpiński

Leszek

ZA

7

Kuchta

Marcin

ZA

8

Matułowicz

Wacław

ZA

9

Michalczyk

Ewelina

nieobecna

10

Mikołajczyk

Paulina

nieobecna

11

Pocuraj

Wioletta

ZA

12

Posyniak

Łukasz

nieobecny

13

Sójka

Robert

ZA

14

Wnuk

Jolanta

ZA

15

Zybała

Dariusz

ZA

9. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, Narkomanii oraz Przeciwdziałania Innym Uzależnieniom w Gminie Kozielice na 2023r.

Przewodniczący Rady Gminy przedstawił projekt uchwały.

 9.1. stanowiska komisji

  Komisje pozytywnie zaopiniowały projekt uchwały

  9.2. dyskusja

 Głosów w dyskusji ne było.

9.3. podjęcie uchwały

Przewodniczący Rady Gminy projekt  uchwały  poddał pod głosowanie. Udział w głosowaniu wzięło 11 radnych na stan obecnych na Sali obrad 11. Za przyjęciem  uchwały głosowało 11 radnych, głosów  przeciw I wstrzymujących nie było. Uchwała została przegłosowana I przyjęta jednomyślnie.

głosowanie

podjęcie uchwały

jednostka

Rada Gminy

wynik

Głosowanie zakończone wynikiem: przyjęto

 

data

23 lutego 2023 r.

 

 

typ

głosowanie jawne imienne

większość

zwykła

Podsumowanie

status

ilość

procent

status

ilość

procent

ZA

11

100 %

pula głosów

15

-

PRZECIW

0

0 %

oddanych głosów

11

73.33 %

WSTRZYMAŁO SIĘ

0

0 %

nieoddanych głosów

4

26.67 %

Wyniki imienne

lp

nazwisko

imię

głos

1

Baran

Waldemar

ZA

2

Benka

Jacek

ZA

3

Domagała-Janowska

Monika

nieobecna

4

Gawrysiak

Magdalena

ZA

5

Karpiński

Lech

ZA

6

Karpiński

Leszek

ZA

7

Kuchta

Marcin

ZA

8

Matułowicz

Wacław

ZA

9

Michalczyk

Ewelina

nieobecna

10

Mikołajczyk

Paulina

nieobecna

11

Pocuraj

Wioletta

ZA

12

Posyniak

Łukasz

nieobecny

13

Sójka

Robert

ZA

14

Wnuk

Jolanta

ZA

15

Zybała

Dariusz

ZA

10. Projekt uchwały w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do przyznania pomocy społecznej oraz określenia zasad zwrotu wydatków za ud zieloną pomoc społeczną w ramach wieloletniego rządowego programu "Posiłek w szkole i w domu" na lata 2019-2023

Przewodniczący Rady Gminy przedstawił projekt uchwały.

10.1. stanowiska komisji

Komisje pozytywnie zaopiniowały projekt uchwały.

10.2. dyskusja

Głosów w dyskusji nie było

10.3. podjęcie uchwały

 Przewodniczący Rady Gminy projekt  uchwały  poddał pod głosowanie. Udział w   głosowaniu wzięło 11 radnych na stan obecnych na Sali obrad 11. Za przyjęciem  uchwały głosowało 11 radnych, głosów  przeciw I wstrzymujących nie było. Uchwała została przegłosowana I przyjęta jednomyślnie.

głosowanie

podjęcie uchwały

jednostka

Rada Gminy

wynik

Głosowanie zakończone wynikiem: przyjęto

 

data

23 lutego 2023 r.

 

 

typ

głosowanie jawne imienne

większość

zwykła

Podsumowanie

status

ilość

procent

status

ilość

procent

ZA

11

100 %

pula głosów

15

-

PRZECIW

0

0 %

oddanych głosów

11

73.33 %

WSTRZYMAŁO SIĘ

0

0 %

nieoddanych głosów

4

26.67 %

Wyniki imienne

 

lp

nazwisko

imię

głos

1

Baran

Waldemar

ZA

2

Benka

Jacek

ZA

3

Domagała-Janowska

Monika

nieobecna

4

Gawrysiak

Magdalena

ZA

5

Karpiński

Lech

ZA

6

Karpiński

Leszek

ZA

7

Kuchta

Marcin

ZA

8

Matułowicz

Wacław

ZA

9

Michalczyk

Ewelina

nieobecna

10

Mikołajczyk

Paulina

nieobecna

11

Pocuraj

Wioletta

ZA

12

Posyniak

Łukasz

nieobecny

13

Sójka

Robert

ZA

14

Wnuk

Jolanta

ZA

15

Zybała

Dariusz

ZA

11. Projekt uchwały w sprawie zawarcia umowy dzierżawy na okres 5lat -działka Przewodniczący Rady Gminy przedstawił projekt uchwały.Wójt Gmminy udzielił wyjasnień.

11.1. stanowiska komisji

Komisje pozytywnie zaopiniowały projekt uchwały

11.2. dyskusja

Głosów w dyskusji nie było.

11.3. podjęcie uchwały

Przewodniczący Rady Gminy projekt  uchwały  poddał pod głosowanie. Udział w   głosowaniu wzięło 11 radnych na stan obecnych na Sali obrad 11. Za przyjęciem  uchwały głosowało 11 radnych, głosów  przeciw I wstrzymujących nie było. Uchwała została przegłosowana I przyjęta jednomyślnie.

głosowanie

podjęcie uchwały

jednostka

Rada Gminy

wynik

Głosowanie zakończone wynikiem: przyjęto

 

data

23 lutego 2023 r.

 

 

typ

głosowanie jawne imienne

większość

zwykła

Podsumowanie

 

status

ilość

procent

status

ilość

procent

ZA

11

100 %

pula głosów

15

-

PRZECIW

0

0 %

oddanych głosów

11

73.33 %

WSTRZYMAŁO SIĘ

0

0 %

nieoddanych głosów

4

26.67 %

Wyniki imienne

lp

nazwisko

imię

głos

1

Baran

Waldemar

ZA

2

Benka

Jacek

ZA

3

Domagała-Janowska

Monika

nieobecna

4

Gawrysiak

Magdalena

ZA

5

Karpiński

Lech

ZA

6

Karpiński

Leszek

ZA

7

Kuchta

Marcin

ZA

8

Matułowicz

Wacław

ZA

9

Michalczyk

Ewelina

nieobecna

10

Mikołajczyk

Paulina

nieobecna

11

Pocuraj

Wioletta

ZA

12

Posyniak

Łukasz

nieobecny

13

Sójka

Robert

ZA

14

Wnuk

Jolanta

ZA

15

Zybała

Dariusz

ZA

12. Projekt uchwały w sprawie stanowiska dotyczącego uregulowania stanu prawnego działki w Mielnie -nr 578

Przewodniczący Rady Gminy przedstawił projekt uchwały. Wójt Gmminy udzielił wyjasnień.

12.1. stanowiska komisji

Komisje pozytywnie zaopiniowały projekt uchwały

12.2. dyskusja

Głosów w dyskusji nie było.

 

 

 

 

 

 

12.3. podjęcie uchwały

Przewodniczący Rady Gminy projekt  uchwały  poddał pod głosowanie. Udział w   głosowaniu wzięło 11 radnych na stan obecnych na Sali obrad 11. Za przyjęciem  uchwały głosowało 11 radnych, głosów  przeciw I wstrzymujących nie było. Uchwała została przegłosowana I przyjęta jednomyślnie.

głosowanie

podjęcie uchwały

jednostka

Rada Gminy

wynik

Głosowanie zakończone wynikiem: przyjęto

 

data

23 lutego 2023 r.

 

 

typ

głosowanie jawne imienne

większość

zwykła

Podsumowanie

status

ilość

procent

status

ilość

procent

ZA

11

100 %

pula głosów

15

-

PRZECIW

0

0 %

oddanych głosów

11

73.33 %

WSTRZYMAŁO SIĘ

0

0 %

nieoddanych głosów

4

26.67 %

Wyniki imienne

lp

nazwisko

imię

głos

1

Baran

Waldemar

ZA

2

Benka

Jacek

ZA

3

Domagała-Janowska

Monika

nieobecna

4

Gawrysiak

Magdalena

ZA

5

Karpiński

Lech

ZA

6

Karpiński

Leszek

ZA

7

Kuchta

Marcin

ZA

8

Matułowicz

Wacław

ZA

9

Michalczyk

Ewelina

nieobecna

10

Mikołajczyk

Paulina

nieobecna

11

Pocuraj

Wioletta

ZA

12

Posyniak

Łukasz

nieobecny

13

Sójka

Robert

ZA

14

Wnuk

Jolanta

ZA

15

Zybała

Dariusz

ZA

13. Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu i zmian w budżecie Gminy Kozielice na 2023

Przewodniczący Rady Gminy  przedstawił projekt uchwały.

Wyjaśnień udzieliła Skarbnik Gminy

13.1. stanowiska komisji

Komisje pozytywnie zaopiniowały projekt uchwały

13.2. dyskusja

Głosów w dyskusji nie było

13.3. podjęcie uchwały

Przewodniczący Rady Gminy projekt  uchwały  poddał pod głosowanie. Udział w   głosowaniu wzięło 11 radnych na stan obecnych na Sali obrad 11. Za przyjęciem  uchwały głosowało 11 radnych, głosów  przeciw I wstrzymujących nie było. Uchwała została przegłosowana I przyjęta jednomyślnie

głosowanie

podjęcie uchwały

jednostka

Rada Gminy

wynik

Głosowanie zakończone wynikiem: przyjęto

 

data

23 lutego 2023 r.

 

 

typ

głosowanie jawne imienne

większość

zwykła

Podsumowanie

status

ilość

procent

status

ilość

procent

ZA

11

100 %

pula głosów

15

-

PRZECIW

0

0 %

oddanych głosów

11

73.33 %

WSTRZYMAŁO SIĘ

0

0 %

nieoddanych głosów

4

26.67 %

Wyniki imienne

lp

nazwisko

imię

głos

1

Baran

Waldemar

ZA

2

Benka

Jacek

ZA

3

Domagała-Janowska

Monika

nieobecna

4

Gawrysiak

Magdalena

ZA

5

Karpiński

Lech

ZA

6

Karpiński

Leszek

ZA

7

Kuchta

Marcin

ZA

8

Matułowicz

Wacław

ZA

9

Michalczyk

Ewelina

nieobecna

10

Mikołajczyk

Paulina

nieobecna

11

Pocuraj

Wioletta

ZA

12

Posyniak

Łukasz

nieobecny

13

Sójka

Robert

ZA

14

Wnuk

Jolanta

ZA

15

Zybała

Dariusz

ZA

14. Wnioski, interpelacje ,zapytania radnych

Wójt Gminy – udzielił odpowiedzi na zapyanie radnego Sójki   , dot. dodat. Węglowych

- wpłynęło ogółem 658 wniosków, z tego   5 odwołan, 202wniosski zostały rozpatrzone  odmownie, 504 wnioski  ropatrzone pozytywnie.

 

Wioletta Pocuraj  - w imieniu grupy  radnych ( podpisy 8 radnych)  złozyła oświadczenie dot.  wypowiedzi kilku radnych   na obradach XLIII Sesji rady Gminy , jakie padły  w trakcie dyskusji nad projektem uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia , którzy podnosili kwestię ,że pan Wójt Gminy Kozielice, w dniu 29 grudnia 2021r. otrzymał  80% zwiększenia  wynagrodzenia co jest nieprawda .Całość oświadczenia jest   dostępna do odsłuchania na stronie internetowej urzędu z nagrań sesji.

 

Robert Sójka   – składm wniosek  -chodzi o wydatki  zbiorcze    poniesione na delegacje ,

jak w skali roku   przedstawiają się wydatki w zakresie wypłat delegacji   -ogólnie pracownicy,oraz ogólnie wydatki poniesione na delegację dla Wójta.

 

Wójt Gminy – udzielimy odpowiedzi na piśmie.

Robert Sójka  -  czy Gmina uczestniczy w programie “Ciepłe Powietrze”

Wójt Gminy  - Gmina nie uczestniczy w tym programie. Uczestniczy w programie “Czyste Powietrze”

Lech Karpinski -   gospodarka śmeciowa , należy skontrolować   gospodarkę śmieciową śmieci są wyrzucane.

Wystąpić do  starosty o umieszczenie informacji o pełnionych dyżurach w dni wolne od pracy.

Jolanta Wnuk – prace  na  drogach powiatowych

Zybała Dariusz -  kiedy będa naprawiane   drogi powiatowe

Wójt Gminy   - obecnie nie posiadam takiej wiedzy.

Wójt Gminy  - na zakończenie Sesji    złożyl – odczytał swoje   oświadczenie w którym ustosunkował się  do  wypowiedzi kilku  radnych  jakie miały miejsce na obradach XLII Sesji Rady Gminy .

Całośc wypowiedzi Wójta do odsłuchania na stronie internetowej Gminy Kozielice- nagrania z sesji.

15. Zakończenie obrad XLIV Sesji Rady Gminy

Po wyczeroaniu porzządku obrada I zakończeniu dyskusji Przewodniczący rady Gminy podiękowął wszystkim za udział w obradach XLIV Sesji Rady Gminy.

Stwierdził,że podjęte uychwały są prawomocne. O terminie obrad następnej sesji radni zostaną  powiadomieni.

 

 

Protokółowała                                                                                                 Przewodniczący Rady Gminy

M.Strankowska                                                                                                Leszek Karpiński

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Informatyk gminy Kozielice 19-03-2023 15:56
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Informatyk gminy Kozielice 23-02-2023
Ostatnia aktualizacja: Informatyk gminy Kozielice 20-03-2023 09:52