eBoi
Jak załatwić sprawę?
Opracowanie programu funkcjonalno ? użytkowego koncepcji przebudowy drogi na trasie Tetyń ? Czeczewo na działce ewidencyjnej nr 676, części działki 673 w obrębie Tetyń, działka ewidencyjna 18/1 w obrębie Maruszewo, gmina Kozielice
BI.271.12.1.T-ń.2018.MI Kozielice, dnia 02.10.2018 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania w trybie zapytania o cenę. Nazwa zadania ”Opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego koncepcji przebudowy drogi na trasie Tetyń - Czeczewo na działce ewidencyjnej nr 676, części działki 673 w obrębie Tetyń, działka ewidencyjna 18/1 w obrębie Maruszewo, gmina Kozielice”.
Działając na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1020 ze zm.) oraz Zarządzenia nr 24.2017 z dnia 8 maja 2017 Gmina Kozielice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania o cenę.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Gmina Kozielice
Adres zamawiającego Kozielice 73
Kod Miejscowość 74-204 Kozielice
Telefon: 91 5611130
Faks: 91 563 03 65
adres strony internetowej www.kozielice.pl
adres poczty elektronicznej sekretariat@kozielice.pl
Godziny urzędowania: pon. 08.00 - 16.00, wt. - pt. 7.00 - 15.00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę, o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych oraz Zarządzenia Nr 24.2017 Wójta Gminy Kozielice z dnia 8 maja 2017 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielenia zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro w Gminie Kozielice.
III. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest :
-
Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego - 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej w formacie *.pdf
-
Opracowanie koncepcji zagospodarowania terenu na mapie ewidencyjnej - 2 egz. oraz w wersji elektronicznej w formacie *.pdf
-
Opracowanie szacunkowego kosztu robót - 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej w formacie *.pdf
W ramach zamówienia należy wykonać Program funkcjonalno - użytkowy (PFU) koncepcji drogi dojazdowej do gruntów rolnych utwardzonej z kruszywa wraz z odwodnieniem na trasie Tetyń - Czeszewo w obrębie geodezyjnym Teyń, Maruszewo, gmina Kozielice na odcinku ok. 2000 m, zgodnie z wymogami zawartymi w art. 31 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1020 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013r. poz.1129), a także wymogi rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 r. poz. 124) i w zakresie oznakowana zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Rodzaj zamówienia : Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 71242000-6
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
Do 20.12.2018 r.
VII. Informacja na temat wadium:
zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
VIII. Warunki płatności:
Termin płatności 21 dni do podpisania protokołu przekazania dokumentacji oraz złożonej faktury
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp. |
Nazwa kryterium |
Waga |
1. 2. |
Cena Termin wykonania |
60% 40% |
#112
X. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
-
formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1.
XI. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami.
-
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie dotyczące wszelkich wątpliwości związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, sposobem przygotowania oraz złożenia oferty, kierując swoje zapytania na piśmie (dopuszcza się korespondencje faxem z potwierdzeniem dostarczenia oraz email: inwestycje@kozielice.pl ). Zamawiający udzieli odpowiedzi na wszelkie zapytania, które wpłyną do siedziby Zamawiającego nie później niż 3 dni przed terminem złożenia ofert - pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie warunków zamówienia w niniejszym ogłoszeniu wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
-
Pisemna odpowiedź zostanie przesłana (dopuszcza się faxem za potwierdzeniem oraz email : inwestycje@kozielice.pl ) wszystkim uczestnikom postępowania bez przekazania źródła zapytania.
-
Zamawiający nie przewiduje możliwości zwołania wszystkich wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących ogłoszenia.
-
W szczególnie uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może zmodyfikować treść i dokumenty ogłoszenia.
XII. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
-
Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest:
Inspektor - Michał Ileczko
tel. 91 561 11 41
fax. 91 563 03 65
w godzinach od pn. 8.00 - 16.00, wt.-pt. 7.00 - 15.00
-
Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do potwierdzenia wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazywanych za pomocą faksu lub drogą elektroniczną jest:
Podinspektor - Beata Stasiak
tel. 91 561 11 31
fax. 91 563 03 65
w godzinach od pn. 8.00 - 16.00, wt.-pt. 7.00 - 15.00
XIII. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia 11.10.2018 r. do godz. 12.00
w siedzibie zamawiającego
Nazwa zamawiającego Gmina Kozielice
Ulica Kozielice 73
Kod Miejscowość 74-204 Kozielice
Pokój nr sekretariat pok. nr 2
XIV. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 11.10.2018 r. o godz. 12.10
w siedzibie zamawiającego
Nazwa zamawiającego Gmina Kozielice
Ulica Kozielice 73
Kod Miejscowość 74-204 Kozielice
Pokój nr sala posiedzeń pok. nr 13
XV. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia dodatkowego.
XVII. Załączniki
-
Formularz ofertowy.
-
Wykaz osób do kontaktu z zamawiającym.
-
Wzór umowy.
Kierownik zamawiającego
Załącznik nr 1
FORMULARZ OFERTOWY WYKONAWCY
Dane dotyczące wykonawcy
Nazwa wykonawcy .................................................................................................
Adres wykonawcy .................................................................................................
Miejscowość ................................................ Data .....................
Adres poczty elektronicznej: ................................................
Strona internetowa: ................................................
Numer telefonu: ................................................
Numer faksu: ................................................
Numer REGON/KRS/CEIDG: ................................................
Numer NIP/PESEL: ................................................
Dane dotyczące zamawiającego
Gmina Kozielice
Kozielice 73
74-204 Kozielice
Zobowiązania wykonawcy
Zgodnie z zaproszeniem do złożenia oferty na zadanie: ” Opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego koncepcji przebudowy drogi dojazdowej do gruntów rolnych na trasie Tetyń - Czeczewo na działce ewidencyjnej nr 676, części działki 673 w obrębie Tetyń, działka ewidencyjna 18/1 w obrębie Maruszewo, gmina Kozielice”.
Cena oferty
cena netto...........................................................................................................zł
(słownie: ..............................................................................................................)
podatek VAT.......................................................................................................zł
cena brutto..........................................................................................................zł
(słownie: ...............................................................................................................)
Informacja dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego:
Informuję, że:
wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego*.
wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego w odniesieniu do następujących towarów lub usług:
.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........
.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........
.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........,
których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania. Wartość towaru lub usług powodująca obowiązek podatkowy u zamawiającego to:
.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........
.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... zł. netto*
Oświadczam, że:
wykonam zamówienie publiczne w terminie: …………………….
termin płatności:.......... dni
Dokumenty
Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:
.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........
.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........
.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........
.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........
.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........
Zastrzeżenie wykonawcy
Niżej wymienione dokumenty składające się na ofertę, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, nie mogą być udostępniane (wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa):
………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
Inne informacje wykonawcy:
………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
.................................................................................
(data i czytelny podpis wykonawcy)
* niepotrzebne skreślić
Załącznik nr 2
WYKAZ OSÓB DO KONTAKTÓW Z ZAMAWIAJĄCYM
Nazwa wykonawcy .................................................................................................
Adres wykonawcy .................................................................................................
Miejscowość ................................................ Data .....................
-
Należy wymienić osoby występujące po stronie wykonawcy:
-
do kontaktów z zamawiającym,
-
odpowiedzialne za wykonanie umowy
-
pełnomocnik wykonawcy
-
pełnomocnik wykonawców w przypadku składania oferty wspólnej
wraz z podaniem zakresu odpowiedzialności / umocowania (do reprezentowania w postępowaniu, do reprezentowania w postępowaniu oraz zawarcia umowy, do zawarcia umowy).
Lp. |
Imię i nazwisko |
Telefon kontaktowy / faks |
Zakres odpowiedzialności / umocowania |
1. |
|
|
|
2. |
|
|
|
3. |
|
|
|
4. |
|
|
|
.................................................................................
(data i czytelny podpis wykonawcy)
- Projekt - Załącznik nr 3
UMOWA nr ……/2018
O WYKONANIE DOKUMENTACJI PFU
zawarta w dniu ……… 2018 r. w Kozielicach, pomiędzy:
Gminą Kozielice, Kozielice 73, 74-204 Kozielice,
reprezentowaną przez:
1. Wójta Gminy Kozielice mgr Piotra Rybkowskiego
zwany w dalszej części Umowy ZAMAWIAJĄCYM
a
……………………………………………………………
zwanym dalej WYKONAWCĄ, reprezentowanym przez:
o następującej treści:
§ 1
-
W wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego oraz w wyniku przeprowadzonych negocjacji, ZAMAWIAJĄCY powierza, a WYKONAWCA zobowiązuje się :
-
-
Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego - 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej w formacie *.pdf
-
Opracowanie koncepcji zagospodarowania terenu na mapie ewidencyjnej - 2 egz. oraz w wersji elektronicznej w formacie *.pdf
-
Opracowanie szacunkowego kosztu robót - 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej w formacie *.pdf
-
§ 2
-
ZAMAWIAJĄCY przekaże WYKONAWCY:
-
istotne do wykonania przedmiotu zamówienia informacje, materiały i dokumenty;
-
stosowne upoważnienia do występowania w zakresie objętym umową w urzędach
i instytucjach oraz wobec osób trzecich w imieniu ZAMAWIAJĄCEGO.
§3
-
WYKONAWCA zapewni opracowanie PFU z należytą starannością, wymaganiami obowiązujących przepisów prawa i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej.
-
Przekazywana dokumentacja zawierać będzie wymagane potwierdzenia sprawdzenia rozwiązań projektowych, opinie, uzgodnienia, zgody i pozwolenia w zakresie wynikającym z przepisów.
-
WYKONAWCA przekaże wykaz dostarczonych opracowań i dokumentów wraz z oświadczeniem, że PFU jest wykonany zgodnie z Umową, obowiązującymi przepisami i normami oraz, że jest kompletny.
-
ZAMAWIAJĄCY wymaga, aby PFU określał parametry techniczne zastosowanych wyrobów, albo podawał przykładowo kilka równoważnych handlowych nazw wyrobów spełniających parametry przewidziane w projekcie budowlanym, celem zapewnienia konkurencyjności przy ich zamawianiu.
-
WYKONAWCA informować będzie pisemnie ZAMAWIAJĄCEGO, oraz sygnalizować pojawiające się trudności mogące mieć wpływ na dotrzymanie warunków określonych w niniejszej umowie.
-
ZAMAWIAJĄCY zobowiązuje się do ścisłej i rzetelnej współpracy z WYKONAWCĄ w ramach realizacji Umowy, w szczególności w zakresie przekazania niezbędnych dokumentów.
§4
-
Termin wykonania dokumentacji do 20.12.2018 r.
-
Przekroczenie terminu dostarczenia PFU, spowodowane udokumentowanym przedłużeniem jego czasu uzgadniania przez instytucje i urzędy opiniujące, z przyczyn od WYKONAWCY niezależnych, nie będzie powodowało naliczania kar umownych.
-
Termin wykonania Umowy wskazany w ust.1 niniejszego paragrafu może ulec zmianie z przyczyn niezawinionych i niezależnych od WYKONAWCy lub z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.
§5
-
WYKONAWCA dostarczy ZAMAWIAJĄCEMU poszczególne kompletne PFU, o których mowa w §1 ust. 1,
-
Miejscem odbioru wykonanej dokumentacji PFU jest siedziba ZAMAWIAJĄCEGO.
-
Dokumentem potwierdzającym dokonanie odbioru przedmiotu umowy jest:
-
protokół zdawczo-odbiorczy końcowy wystawiony po przekazaniu ZAMAWIAJĄCEMU całości przedmiotu umowy.
-
-
Protokoły, o których mowa w ust. 4, stanowią podstawę do wystawienia faktury końcowej.
-
Przy odbiorze przedmiotu Umowy ZAMAWIAJĄCY jest zobowiązany dokonać sprawdzenia jakości przekazanej dokumentacji PFU.
-
O zauważonych wadach dokumentacji PFU w każdym czasie ZAMAWIAJĄCY powinien zawiadomić WYKONAWCĘ w terminie 14 dni od daty ich ujawnienia.
-
WYKONAWCA zobowiązuje się do usunięcia określonych w ust. 7 wad na własny koszt.
§6
-
Wartość umowy za wykonanie przedmiotu umowy określonego w §1 łącznie z podatkiem VAT wyniesie ………… zł (słownie : ……………………………………..).
-
Dopuszcza się możliwość zmiany stawki VAT w dostosowaniu do przepisów obowiązujących w dniu wystawienia faktury.
-
Wynagrodzenie, za realizację przedmiotu Umowy płatne będzie za faktycznie wykonane czynności. Podstawą do rozliczeń będą ryczałtowe wartości jednostkowe netto, określone w ust. 2 niniejszego paragrafu, powiększone o kwotę podatku VAT.
-
W przypadku zaistnienia niezależnej od WYKONAWCY potrzeby zaniechania prac projektowych, dla dokumentacji PFU wskazanych przez ZAMAWIAJĄCEGO, strony dokonują inwentaryzacji wykonanych prac i uzgadniają wysokość należnego WYKONAWCY wynagrodzenia.
§7
-
Fakturę końcową należy wystawić po całkowitym zakończeniu prac projektowych, odbiorze przez ZAMAWIAJĄCEGO przedmiotu Umowy potwierdzonym protokołem zdawczo - odbiorczym końcowym oraz przekazaniu ZAMAWIAJĄCEMU.
-
Faktura za opracowanie stanowiące przedmiot Umowy będzie płatna przelewem na konto WYKONAWCY zgodnie z przedstawionym na fakturze, w terminie 21 dni od daty otrzymania faktury przez ZAMAWIAJĄCEGO.
-
Dniem zapłaty należności jest dzień obciążenia rachunku bankowego ZAMAWIAJĄCEGO potwierdzone przez bank.
§8
-
WYKONAWCA zobowiązany jest do zapłaty ZAMAWIAJĄCEMU kar umownych:
-
za każdy dzień opóźnienia w wysokości 0,01% zł, w wykonaniu dokumentacji,
-
za odstąpienie od umowy przez WYKONAWCĘ z przyczyn, za które ponosi on odpowiedzialność, w wysokości 10% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 6 ust. 1
-
za opóźnienie w usunięciu wad dokumentacji, w wysokości 0,01% zł, za każdy dzień opóźnienia, licząc od daty wskazanego przez ZAMAWIAJĄCEGO terminu usunięcia wad,
-
za wady zmniejszające wartość lub użyteczność dokumentacji, w wysokości 10% wartości tej dokumentacji,
-
za nienależyte wykonanie umowy inne niż wskazane w ust. a, c, d niniejszego paragrafu, w wysokości 0,25% wartości umowy netto określonej w § 6 ust. 1, za każdy przypadek nienależytego wykonania.
-
poniesienia wszystkich kosztów powstałych w wyniku błędów lub niekompletności
w przedmiocie umowy wynikłych z przyczyn leżących po stronie WYKONAWCY.
-
-
ZAMAWIAJĄCY zobowiązany jest do zapłaty WYKONAWCY kar umownych :
-
za odstąpienie od umowy z przyczyn, za które WYKONAWCA nie ponosi odpowiedzialności, w wysokości 10% wartości umowy netto określonej w § 6 ust. 1.
-
Każda ze stron może dochodzić odszkodowania przewyższającego kary umowne. Jeżeli w toku realizacji inwestycji w oparciu o projekt budowlany i projekt organizacji ruchu przekazany ZAMAWIAJĄCEMU na podstawie umowy, wystąpią potwierdzone przez stronę wady lub braki, WYKONAWCA poniesie wszelkie skutki finansowe wynikłe z konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, spowodowanych tymi wadami lub brakami, do wysokości wartości umowy netto określonej w § 6 ust. 1.
-
-
-
WYKONAWCA wyraża zgodę na dokonywanie potrącenia kar umownych naliczanych przez Zamawiającego z wynagrodzenia należnego WYKONAWCY lub zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
-
Zamawiający ma prawo wypowiedzieć umowę z zachowaniem 2-tygodniowego okresu wypowiedzenia, z zastrzeżeniem, iż jest zobowiązany zapłacić WYKONAWCY wynagrodzenie proporcjonalne do wykonanej pracy.
-
Zamawiający ma prawo natychmiastowego rozwiązania umowy w przypadku opóźnienia w wykonaniu przez WYKONAWCĘ przedmiotu umowy, po uprzednim bezskutecznym wezwaniu WYKONAWCY do przestrzegania terminowego wykonania umowy.
§ 9
-
Strony ustalają, że nie ponoszą odpowiedzialności za niewykonanie bądź nienależyte wykonanie umowy, będące wynikiem okoliczności, za które żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności tj. wskutek działania siły wyższej.
-
WYKONAWCA ma prawo żądać przedłużenia terminu umownego, jeżeli niedotrzymanie pierwotnego terminu stanowi konsekwencję:
-
okoliczności, których nie dało się przewidzieć w dniu zawarcia umowy,
-
siły wyższej.
-
§ 10
-
WYKONAWCA jest zobowiązany zachować w tajemnicy przed innymi osobami za wyjątkiem uprawnionych przedstawicieli ZAMAWIAJĄCEGO, wszystkie informacje, jakie poweźmie w związku z wykonaniem Umowy.
-
Żadne tego rodzaju informacje nie zostaną ujawnione przez WYKONAWCĘ, jego przedstawicieli i pracowników, bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego, za wyjątkiem sytuacji, w których będzie to wymagane ze względów prawnych, rachunkowych lub w związku z innymi przepisami, na które WYKONAWCA nie ma wpływu. Informacje takie zostaną ujawnione tylko tym pracownikom WYKONAWCY, którym muszą one być udostępnione w celu realizacji zobowiązań wynikających z umowy.
-
Niniejszy §10 nie ma zastosowania do informacji, które stały się powszechnie znane w sposób zgodny z prawem, bez naruszania Umowy lub jakiegokolwiek zobowiązania do poufności, zostały uzyskane od osoby trzeciej, która miała prawo je ujawniać, bądź też zostały opracowane przez WYKONAWCĘ w sposób niezależny.
§11
-
WYKONAWCA udziela gwarancji jakości na wykonane prace projektowe na okres do dnia wygaśnięcia rękojmi za wady robót budowlanych związanych z realizacją inwestycji określonych w umowie.
-
Warunki gwarancji jakości:
-
WYKONAWCA zobowiązuje się do usunięcia, na swój koszt wad ujawnionych
w okresie gwarancji, w terminie wyznaczonym przez ZAMAWIAJĄCEGO, -
roszczenia z tytułu gwarancji mogą być zgłoszone także po upływie okresu gwarancji, jeżeli przed upływem tego terminu ZAMAWIAJĄCY zawiadomi WYKONAWCĘ o istnieniu wady,
-
o istnieniu wady ZAMAWIAJĄCY zobowiązany jest zawiadomić WYKONAWCĘ na piśmie.
-
-
WYKONAWCA udziela rękojmi na 1 rok (zgodnie zapisami K.C.)
§12
-
Do kierowania wykonaniem oraz do koordynacji prac projektowych WYKONAWCA wyznacza: ………………………
-
Jako przedstawiciela ZAMAWIAJĄCEGO w zakresie obowiązków wynikających z niniejszej Umowy ZAMAWIAJĄCY wyznacza: Michała Ileczko,
§13
-
Wraz z podpisaniem protokołu/protokołów odbioru dokumentacji na ZAMAWIAJĄCEGO przechodzą na czas nieoznaczony, bez składania dodatkowego oświadczenia woli, wszelkie majątkowe prawa autorskie do przekazywanej odpowiednio dokumentacji projektowej dla zakresu określonego w § 1, w szczególności na następujących polach eksploatacji:
-
utrwalanie,
-
zwielokrotnianie,
-
wprowadzenie do obrotu,
-
wprowadzenie do pamięci komputera,
-
udostępnienie na stronie internetowej na potrzeby postępowań w celu udzielenia zamówienia,
-
najem,
-
dzierżawa,
-
a także prawo do udzielania zezwoleń na wykonywanie zależnych praw autorskich,
w szczególności do udzielania zezwoleń na dokonywanie wszelkiego rodzaju opracowań odpowiednio projektu budowlanego i projektu organizacji ruchu oraz zezwoleń na rozporządzanie i korzystanie z tychże opracowań.
-
ZAMAWIAJĄCY będzie miał prawo eksploatacji dokumentacji projektowej jako tworu w myśl art. 1 ust.1 Ustawy z dnia z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity Dz. U. 2006 r., nr 90, poz. 631 z późn. zmianami).
-
Z chwilą podpisania protokołu odbioru dokumentacji ZAMAWIAJĄCY nabywa prawo do udzielania zezwoleń na korzystanie z dokumentacji projektowej.
-
Kwota wynagrodzenia, o której mowa w § 6 niniejszej umowy obejmuje również nabycie przez ZAMAWIAJĄCEGO autorskich praw majątkowych do dokumentacji na wszystkich wymienionych w ust. 1 polach eksploatacji oraz praw wymienionych w ust. 2 i 3.
-
Przeniesienie autorskich praw majątkowych następuje w stanie wolnym od obciążeń i praw osób trzecich i obejmuje także wszelkie późniejsze zmiany w dokumentacji, dokonywane przez WYKONAWCĘ
-
W przypadku realizacji powierzonej dokumentacji projektowej przez podwykonawców, WYKONAWCA jest zobowiązany przy przekazaniu dokumentacji dołączyć oświadczenia osób współpracujących o przeniesieniu praw autorskich na ZAMAWIAJĄCEGO w zakresie zgodnym z postanowieniami niniejszej umowy.
§ 14
-
Zmiana postanowień niniejszej Umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron, wyrażoną w formie pisemnego aneksu - pod rygorem nieważności.
-
Zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru WYKONAWCY jest możliwa w przypadkach opisanych w ust.3 niniejszego paragrafu, z zastrzeżeniem, iż zmiany te nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia oraz strony Umowy wyraziły zgodę na wprowadzenie zmian.
-
Zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty WYKONAWCY jest możliwa w następujących przypadkach:
-
-
gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy,
-
gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
-
zmiany są konieczne w związku ze zmianami przepisów prawa.
-
§15
-
W sprawach nieuregulowanych w niniejszej Umowie zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy o prawach autorskich i prawach pokrewnych.
§16
Integralną część Umowy stanowią:
-
oferta WYKONAWCY
§17
Umowę sporządzono w 3 jednobrzmiących egzemplarzach, 1 egz. dla WYKONAWCY, 2 egz. dla ZAMAWIAJĄCEGO.
ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA
................................... .................................................
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Michał Ileczko | 03-10-2018 11:11 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Michał Ileczko | 03-10-2018 |
Ostatnia aktualizacja: | Michał Ileczko | 03-10-2018 11:12 |